Gå til innhold

Utsetjing for Wasteland 2 (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om jeg selvsagt tar alt selvskrytet fra Fargo om et mye bedre spill med en klype salt må jeg innrømme at dette er det Kickstarter-produktet jeg ser mest frem til for tiden. 6 uker er dessuten langt mindre enn forventet utsettelse fra min side. Det er jo som å spå flo etter fjære å si at spillet ikke ville komme ut til estimert tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Den første var det legendariske rollespelet Fallout som eigentleg skulle vere Wasteland 2, men blei omdøypt sidan utviklarane ikkje eigde namnet Fallout.

 

Wasteland?

 

 

Uansett bra at de tar en utsettelse når det er nødvendig! Er jo nettopp det at utviklerne kan bruke den tiden de trenger for å levere et godt resultat som er fordelen med Crowdfunding over tradisjonelle utgiverdeals, hvor utviklerne hele tiden pusher utviklerne =)

Lenke til kommentar

Ser absolutt frem til dette, var desverre ikke en av dem som støttet opp om kickstarter kampanjen da det gikk meg hus forbi. Men krysser fingrene for en verdig oppfølger og et bra sluttresultat.

 

Av kickstarter prosjektene, ser jeg mest frem til Torment: Tides of Numenera som jeg faktisk husket å backe :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...