Gå til innhold

Sniktitt: Dead Rising 3 (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater at de fjerner farger og gjør det grafisk sett like nitrist som alle mms spill som er på markedet i dag. Selv om det kommer ett zombieutbrudd, forsvinner ikke automatisk all farge fra verden.

 

Hva er egentlig poenget med smartglass? Hvorfor skal jeg legge fra meg kontrolleren for å ta opp en annen "kontroller" for å utføre visse handlinger? Mulig jeg tar feil, men føler at smartglass er som kinect; et unødvendig hinder mellom spilleren og spillopplevelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo mer jeg leser om dette spillet jo mer får jeg lyst på det. Dem tidligere Dead Rising spillene var ikke noe for meg og det var utelukkende pga det idiotiske tidspresset. Men er glad å lese at dem har fortsatt en klype humor med i spillet.

 

Og Smartglass blir bare mer å mer interessant og spennende jo mer jeg leser og ser utviklere begynner å utnytte det på en fornuftig måte.

 

Nå får vi bare krysse fingrene at spillet er så bra som vi alle håper på.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noen interesse for serien tidligere, men likte det jeg så på E3. Siden har jeg lest litt her og der om det og det virker utvilsomt spennende. Kinect-integreringen virker som en tåpelig gimmick, men ser mange anmeldere er positive til Smartglass-inkluderingen. Selv er jeg ikke så positiv, det virker litt bakvendt, men er åpen for å bli bevist feil.

Lenke til kommentar

Har utrolig nok ikke spillt enern, kun disse som kom som arcade spill.

 

Det anbefales på det varmeste. Er litt gammeldags nå i disse tider. Når jeg spilte det igjennom 4 ganger når det kom i 2006 til X360, så ja jeg digga det.

Fikk faktisk gamerscore for å drepe rundt 53000 zombier på en playthrough

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Jo mer jeg leser om dette spillet jo mer får jeg lyst på det. Dem tidligere Dead Rising spillene var ikke noe for meg og det var utelukkende pga det idiotiske tidspresset. Men er glad å lese at dem har fortsatt en klype humor med i spillet.

 

Og Smartglass blir bare mer å mer interessant og spennende jo mer jeg leser og ser utviklere begynner å utnytte det på en fornuftig måte.

 

Nå får vi bare krysse fingrene at spillet er så bra som vi alle håper på.

 

Akkurat samme her. Tidspresset gjorde at jeg ikke klarte å like de to første. Nå har de heldigvis fjernet det, og da forhåndsbestilte jeg det sammen med en Xbox One. Gleder meg :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er bra dem tar vekk tidspresset, er det eneste minuset jeg irriterte meg over i Dead Rising spillene

 

Enig, men etter hva jeg mener å ha lest så er det en vanskelighetsgrad hvor dette blir slått på. Så da har har dem som likte dette mulighet til å slå det på.

 

Husker ikke hvor jeg leste det nå i farta...kan hende jeg har drømt det... :p

Lenke til kommentar

Hva er det med XBO som er møkk da 007CD?

 

Nå sa jeg ikke direkte at Xbox One var møkk, men det er nok negative sider ved den til at jeg ikke vil ha en.

Men Games For Windows Live sa jeg at det var ren hardspikka møkk og den uttalelsen står jeg ved, etter mareritt med Dirt 2 som jeg fikk med mitt 5870 skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...