Gå til innhold

GTA V på PS3 eller XBOX360?


Anbefalte innlegg

Har begge konsoller i hus, men lurer på om kan forvente ytelsemessige og grafiske forskjeller til disse konsollene.

 

Noen som har eller har hatt GTA IV på disse to konsollene som kan uttale seg om hvordan det oppførte seg på de forskjellige konsollene?

 

Online-delen er ikke så inmari viktig. Jeg er ikke interessert i XBOX Live, og kjenner svært få med PS3 som kommer til å kjøpe GTA V.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener og huske at byen i gta 4/IV var mindre i 360 versjonen, eller var det bare et hoax utsagn?

 

Øh selvfølgelig er det et hoak utsagn. Om jeg sier at moren din egentlig er en alien? Drar du på doktoronline å spør om det er noe i det? Det må da finnes grenser for å være godtruend :p

 

Ikke alvorlig ment, ville bare vekke deg litt opp fra den dype godtroende søvnfasen.

 

Har begge konsoller i hus, men lurer på om kan forvente ytelsemessige og grafiske forskjeller til disse konsollene.

 

Noen som har eller har hatt GTA IV på disse to konsollene som kan uttale seg om hvordan det oppførte seg på de forskjellige konsollene?

 

Online-delen er ikke så inmari viktig. Jeg er ikke interessert i XBOX Live, og kjenner svært få med PS3 som kommer til å kjøpe GTA V.

 

http://www.eurogamer.net/articles/grand-theft-auto-iv-ps3-vs-xbox-360-special-article

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har hatt begge konsoller, og personlig syntes jeg det kjørte bedre på PS3, vet ikke om det bare var meg, men. Eneste grunnen til at jeg skal ha det til xbox og ikke ps3 er fordi jeg synes xboxkontrollen er ørten ganger bedre enn PS3en sin.

 

Gå for den konsollen du liker best, tviler på at det er store ytelsesforskjellen uansett.

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Har begge konsoller i hus, men lurer på om kan forvente ytelsemessige og grafiske forskjeller til disse konsollene.

 

Noen som har eller har hatt GTA IV på disse to konsollene som kan uttale seg om hvordan det oppførte seg på de forskjellige konsollene?

 

Online-delen er ikke så inmari viktig. Jeg er ikke interessert i XBOX Live, og kjenner svært få med PS3 som kommer til å kjøpe GTA V.

 

Xbox versjonen krever installasjon (GTA 5 er såpass stort at det kommer på 2 dvd's for xbox siden den ikke bruker blue ray). (og nei GTA5 er ikke "mindre" på xbox, som sagt vil bare kreve installasjon.)

Vet ikke om dette er tilfelle med ps3.

 

Om du har en gammel xbox 360 så blir disse ganske varme. Vet ikke hvor mye kraft GTA5 krever men om du har en gammel xbox kan du vurdere å kjøpe spillet til PS3 istedet.

 

det sagt, audun har det viktigste poenget. Kjøp det for konsollen du liker best. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

I følge eurogamer, kjørte GTA 4 bedre på X360. I Rockstars to neste spill med samme grafikkmotor(men forksjellige utviklere), Red Dead Redemtion og Max Payne 3, er forskjellene enda mindre. Jeg har stor tro på at det ikke vil være noe nevneverdige forskjeller på GTA 5.

Lenke til kommentar

Blir spennende å finne ut hvilken boks spillet kjører best på denne gangen. Vi vet jo av erfaring at multiplatformspill pleide å se best ut på 360. Men vi vet samtidig at PS3en kan tynes enda lenger med litt tålmodighet. Jeg går for PS3-utgaven fordi det er på PS3 jeg har flest venner å spille med.

Lenke til kommentar

360: Kommer på to discer. Krever installering av den ene discen. Etterpå trenger en bare en disc for å spille spillet.

 

PS3: Kommer på en disc. Obligatorisk installasjon på 8 GB.

 

Eventuelle forskjeller eller likheter når det gjelder grafikken vil ikke bli kjent før etter spillet har blitt lansert.

Lenke til kommentar

Om du vil spille med venner så burde du vurdere den plattformen dem er på, det blir vel en ekstra stor online bit i GTA V etter hva jeg har skjønt.

 

Ellers så er det beste å vente til en har sett hvilke konsoll som spillet er best på. Om du ikke bryr deg om slikt så er det førstnevnte som du burde ha i bakhode synes jeg.

 

EDIT: Personlig så er jeg så sta at jeg venter til det er gått endel mnd etter konsoll lanseringene i håp om at Rockstar plutselig sier det kommer til XBO,PS4 og PC.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Om du vil spille med venner så burde du vurdere den plattformen dem er på, det blir vel en ekstra stor online bit i GTA V etter hva jeg har skjønt. Ellers så er det beste å vente til en har sett hvilke konsoll som spillet er best på. Om du ikke bryr deg om slikt så er det førstnevnte som du burde ha i bakhode synes jeg. EDIT: Personlig så er jeg så sta at jeg venter til det er gått endel mnd etter konsoll lanseringene i håp om at Rockstar plutselig sier det kommer til XBO,PS4 og PC.

 

Kan med 95% sikker si at det kommer til PC, XBO og PS4 neste år.

De tjener bare på det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...