Gå til innhold

Hvem hadde du alliert deg med om det ble en Zombie Apocalypse?


Emily1

Anbefalte innlegg

Er noe jeg har tenkt lenge på, hvem jeg ville alliert meg med om det hadde blitt en Zombie Apocalypse.

Hadde jeg vært stor og sterk og ikke minst intelligent så hadde jeg ikke alliert meg med noen :D

Men jeg er verken stor eller sterk eller smart, :/ Så tror jeg hadde alliert meg med storebroren min, og et par gode kompiser. Ingen jenter, fordi de er noen bitches som backstabber deg så fort de får muligheten.

Jeg hadde bidratt med å holde psyken til folk oppe og kanskje skutt litt :)

 

Wohoo, deres tur! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen jenter, fordi de er noen bitches som backstabber deg så fort de får muligheten.

Jeg hadde bidratt med å holde psyken til folk oppe og kanskje skutt litt :)

 

Wohoo, deres tur! :D

 

Du vil bare ha alle mannfolka for deg selv du. De mannfolka hadde uansett endt opp med å drepe hverandre for å få pult deg alene.

 

Jeg hadde alliert meg med Patrick Stewart, Willam Shatner og Chuck Norris.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du vil bare ha alle mannfolka for deg selv du. De mannfolka hadde uansett endt opp med å drepe hverandre for å få pult deg alene.

 

Jeg hadde alliert meg med Patrick Stewart, Willam Shatner og Chuck Norris.

Unnskyld meg, men nå lo jeg høyt mens jeg sitter her på jobb.

 

Uansett, gutter kan man stole mer på ^^

Endret av ImSoAsian
Lenke til kommentar

3 gammle menn i 70-80åra...

blir en meget kort overlevelse... husk å pakke bleier og en spade.

 

Chuck Norris eier deg selv om han er kobla til respirator og har runda 100. De to andre er med for underholdning og for å godgjøre andre mennesker jeg møter på min vei. Når jeg tenker meg om så tar jeg med meg Bill Murray og.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Familien så klart. Slå seg ned ved siden av hav/elv å gård med dyr, korn osv.. Så man kan ha mat. Samtidig som man allierer seg med andre mennesker man møter på turen å resten av familien din. Skaffer seg våpen å bygger opp gjerder rundt hele plassen dere holder til. Når man er en stor gruppe kan man bytte på hvem som holder vakt om nettene.

 

Mange ville bare kjørt solo eller med et par kompiser, men da hadd man nok i virkeligheten dødd fort. Man må ha fornybar matkilde og nok med folk til å jobbe med å bygge osv. Jeg ville helst slått meg ned en plass hvor det er en elv og en gård med dyr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Fetteren og brozan. Så hadde vi tatt Unimogen og hentet resten av familien. Raidet Winge Våpen og Pedersens våpenlager for våpen og lyddempere. Kjørt opp til Hardangervidda, og levd på fisk.

Lenke til kommentar

Fetteren og brozan. Så hadde vi tatt Unimogen og hentet resten av familien. Raidet Winge Våpen og Pedersens våpenlager for våpen og lyddempere. Kjørt opp til Hardangervidda, og levd på fisk.

Under en Zombie Apocalypse vil det nok være vanskelig å få tak i fiskekort, så det med å leve på fisk fra Hardangervidda kan du nok bare glemme...

Endret av Phileas Fogg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

Under en Zombie Apocalypse vil det nok være vanskelig å få tak i fiskekort, så det med å leve på fisk fra Hardangervidda kan du nok bare glemme...

Hmm, fiskekortene ligger jo i disse postkassene, er bare å være tidlig ute :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...