Gå til innhold

Podkast: De mest undervurderte spillene fra denne generasjonen (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Visste det var en sammenheng mellom Last Of Us og Enslaved.

 

Fjes animasjonene er så forbanna lik.

 

Synd at ting må ha zombier for og slå an.

Enslaved var jo et praktfullt spill.

 

Har begynt og gå igjennom siden deres og hører på mye gammelt før jeg går på jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte gjennom Spec Ops - The Line for par måneder siden. Kan absolutt annbefale det ettersom det også kan fåes billig til PC og har faktisk ganske lekker grafikk til å være en konsollport.Men foresten det er ett TPS, Third Person Shooter spill ikke ett FPS spill. Spillestilen i Spec Ops er mere lik Gears of War enn Call of Duty.

 

Jeg skulle faktisk til å kommentere at Stian og Aleks de sa "FPS" men jeg bestemte meg for å bare kjøre episoden videre :)

Lenke til kommentar

Visste det var en sammenheng mellom Last Of Us og Enslaved.Fjes animasjonene er så forbanna lik.Synd at ting må ha zombier for og slå an.Enslaved var jo et praktfullt spill. Har begynt og gå igjennom siden deres og hører på mye gammelt før jeg går på jobb.

 

Konge! Det er mange episoder i arkivet, mye å ta av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg personlig var Spec Ops bortkasta penger. Gameplayet var helt middels og på grunn av ingen lyd i cutscenes fikk jeg ikke med noe av storyen. Fullførte det aldri, da jeg er ganske lei av middelmådige amerikanske krigspill.

 

Heh. Det er noe ganske annet enn ett middelmådig amerikansk krigsspill, men det er selvsagt vanskelig å skjønne når du ikke har lyd på filmsekvensene :D

 

Jeg har ingenting til overs for spill som CoD, MW osv, men digget Spec-Ops: The Line. Til tross for at selve spillet er litt "meh." Til alle som vil spille noe litt anderledes, anbefaler jeg å spille Spec-Ops: The Line på lett vanskelighetsgrad og følge med på historien. Spillet er relativt kort så lenge du ikke blir sittende fast på vanskelige partier.

Endret av Ralzar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...