Gå til innhold

Anbefalte innlegg

8 minutes ago, HappyD said:

På Rushmore heter kanalen til viasport PL følgende for øyeblikket: 

V Sport Live 1

 

invites er slått av, så får dessverre ikke invitert noen. 

Jepp. Er det bare hos meg eller er lipsyncen ikke helt presis? Ser ut som lyden henger etter bildet

 

edit: Er bra nå

Endret av winmedi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rushmore har vanligvis backup av de mest brukte kanalene, de hadde i hvert fall det sist sesong.

 

Viasport kanalen er oppe å går, er vel samme kamp på alle V Sport Live kanalene. Ikke noe EPG enda, men det kommer forhåpentligvis senere. Ellers vises kampen på flere andre kanaler også om en ikke ønsker norsk kommentator.

Lenke til kommentar

Bestilte gjennom Telenor og T-We. Får selvsagt ikke streamet til iPad/Apple-TV. Antar det er fordi T-We-boksen ikke står direkte koblet til Telenor sin Wifi-ruter, men etter en switch. I tillegg kan du kun streame innenfor husets fire vegger. Jeg streamer normalt ca. 10 kamper i året fra jobb/på reise. 

Ser kampene i dag, og avbestiller shiten innenfor angrefristen. *i morgen*.. 

 

Endret av Prusk
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Prusk skrev (14 minutter siden):

Bestilte gjennom Telenor og T-We. Får selvsagt ikke streamet til iPad/Apple-TV. Antar det er fordi T-We-boksen ikke står direkte koblet til Telenor sin Wifi-ruter, men etter en switch. I tillegg kan du kun streame innenfor husets fire vegger. Jeg streamer normalt ca. 10 kamper i året fra jobb/på reise. 

Ser kampene i dag, og avbestiller shiten innenfor angrefristen. *i morgen*.. 

 

Ja, helt latterlig å skulle betale 600 kr for dette og ikke en gang kunne se når og hvor man vil! 

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (Akkurat nå):

Setting-playlist. Her kan du velge update all playlist eller gå inn på hver enkelte for å oppdatere de.

Ja jeg er inne der men får ikke trykke på valget. Er en hengelås og virker som der er låst bak en pro versjon. Megateit. Få3 prøve en annen app..

Lenke til kommentar
Setko skrev (Akkurat nå):

Ja jeg er inne der men får ikke trykke på valget. Er en hengelås og virker som der er låst bak en pro versjon. Megateit. Få3 prøve en annen app..

Er vel ikke teit at utviklere vil ha penger? Nå husker jeg ikke hva det koster, men en app en bruker flere ganger i uken og som er dønn stabil har ikke jeg noe i mot å betale for.

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (1 minutt siden):

Er vel ikke teit at utviklere vil ha penger? Nå husker jeg ikke hva det koster, men en app en bruker flere ganger i uken og som er dønn stabil har ikke jeg noe i mot å betale for.

Neida sant nok, men det har ikke vært sånn på andre jeg har brukt, så ble bare litt overraska

Lenke til kommentar
ProphetSe7en skrev (12 timer siden):

De har vel ikke premier League via Viaplay, ellers ingen erfaring med dem. Usikker på hvem de selger videre for, men det kan de kanskje svare på selv.

Godt fornøyd så langt, håper viaplay-kanalene kommer. Ellers lever jeg veldig godt med svensk viaplay + sky sports og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...