Gå til innhold

Anbefalte innlegg

6 minutes ago, NXT Norge said:

NET IPTV er relativt ille å manøvrere. Hvis du på død og liv skal bruke app fra Smart-TV store, bruk IPTV Smarters Pro. Det er den beste av alternativene der ute etter min mening. Dersom du vil ha en 100% smooth opplevelse så invester i en IPTV-boks. Formuler eller Nvidia Shield.

Takk for tilliten :)

Har dere ikke Visat PL på norsk? Ser det ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alkan skrev (Akkurat nå):

Har dere ikke Visat PL på norsk? Ser det ikke.

Jo, dette jobbes med mot første serierunde. Problemet er at kanalene sist vi sjekket ikke var lansert som livekanaler hos tilbydere.

Om vi ikke når den fristen så skal du banne på det er klart til andre...
I mellomtiden har vi heldigvis både britiske, svenske og danske alternativer.

Lenke til kommentar
NXT Norge skrev (15 minutter siden):

NET IPTV er relativt ille å manøvrere. Hvis du på død og liv skal bruke app fra Smart-TV store, bruk IPTV Smarters Pro. Det er den beste av alternativene der ute etter min mening. Dersom du vil ha en 100% smooth opplevelse så invester i en IPTV-boks. Formuler eller Nvidia Shield.

Takk for tilliten :)

Lasta ned Tivimate til Shield, er det en kombo som du kan anbefale?

Lenke til kommentar
7 minutes ago, NXT Norge said:

Jo, dette jobbes med mot første serierunde. Problemet er at kanalene sist vi sjekket ikke var lansert som livekanaler hos tilbydere.

Om vi ikke når den fristen så skal du banne på det er klart til andre...
I mellomtiden har vi heldigvis både britiske, svenske og danske alternativer.

Hva annet av sport fra utenlandske kilder har dere? Jeg er hovedsaklig interessert i NHL og NFL, og championship i England.

Lenke til kommentar
OddZen skrev (2 minutter siden):

Lasta ned Tivimate til Shield, er det en kombo som du kan anbefale?

Ja, Tivimate får masse lovord av de jeg vet bruker den. Men personlig bruker jeg iMPlayer, men denne er ikke gratis og kanskje bare marginalt bedre.

 

DrtyBrrrd skrev (2 minutter siden):

Hva annet av sport fra utenlandske kilder har dere? Jeg er hovedsaklig interessert i NHL og NFL, og championship i England.

Det er i all hovedsak veldig få skandinaviske/britiske kanaler vi ikke har. Du finner nok det du er ute etter, uten at jeg på stående fot har oversikt over alle rettighetshaverne i alle verdens land :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
NXT Norge skrev (32 minutter siden):

NET IPTV er relativt ille å manøvrere. Hvis du på død og liv skal bruke app fra Smart-TV store, bruk IPTV Smarters Pro. Det er den beste av alternativene der ute etter min mening. Dersom du vil ha en 100% smooth opplevelse så invester i en IPTV-boks. Formuler eller Nvidia Shield.

Joda, en Shield er jo greit forsåvidt. Hadde en før, men jeg orker ikke enda flere sånne støgge bokser som tar plass nå. Har allerede en Get Box, PS5, Switch, høyttalere og selve tv-en (Frame) i benken, det får holde. Så om det er en grei app er dette det enkleste, eller så har jeg jo Airplay innebygget i tv-en også.

Takk for tipset, skal sjekke ut den appen også :) 

Lenke til kommentar

Noen som har hatt suksess med å få tak i invitasjon til rushmore? Har prøvd litt her og der via reddit, men har ikke kommet noen vei. Er veldig vanskelig å finne noen som nevner dette i det hele tatt, og ser at inlegg ofte er fjernet på reddit også. Hvis noen vet noe mer så si gjerne i fra, evt på pm.

Lenke til kommentar
ReaveЯ skrev (3 timer siden):

Nei har ikke fått noe enda selv. Har selv spurt på Reddit. Går nok mest sannsynlig for Streamy IPTV om jeg ikke får invite der.

Etter å sett meg rundt så går jeg nok for det jeg og. Jeg er helt fersk på sånne IPTV greier, og VPN også, så lurte på om VPN er nødvendig? Planen min var å bruke samsung-tven min til å se på, og så vidt jeg forstår så får jeg en kode jeg må skrive inn i en IPTV app for at det skal fungere?

Lenke til kommentar
Setko skrev (1 time siden):

Etter å sett meg rundt så går jeg nok for det jeg og. Jeg er helt fersk på sånne IPTV greier, og VPN også, så lurte på om VPN er nødvendig? Planen min var å bruke samsung-tven min til å se på, og så vidt jeg forstår så får jeg en kode jeg må skrive inn i en IPTV app for at det skal fungere?

VPN vil jo i stor grad skjule identiteten din dersom noen får tilgang til ip-adressene som bruker tjenestene. Men realistisk sett så er det nok bakmennene det settes fokus på, ikke de fem/seks-sifrede antall brukerne som benytter seg av slike tjenester. Det blir litt som å bruke torrenting slik man gjorde for ti år siden uten VPN. Ingen bryr seg...

Til smart-tv vil jeg stort sett anbefale appen "IPTV Smarters Pro" som du finner både på LG og Samsungenheter. Når det er sagt så er ikke TV'er matet med særlig god prosesseringskraft, så for den virkelig sømløse opplevelsen så anbefaler jeg å gå for en streaming-box. Formuler-boks eller Nvidia Shield fungerer ypperlig til det formålet. Ellers må dere gjerne slenge en test min vei før dere bestemmer dere for hvilken tjeneste! :)

Lenke til kommentar
NXT Norge skrev (27 minutter siden):

VPN vil jo i stor grad skjule identiteten din dersom noen får tilgang til ip-adressene som bruker tjenestene. Men realistisk sett så er det nok bakmennene det settes fokus på, ikke de fem/seks-sifrede antall brukerne som benytter seg av slike tjenester. Det blir litt som å bruke torrenting slik man gjorde for ti år siden uten VPN. Ingen bryr seg...

Til smart-tv vil jeg stort sett anbefale appen "IPTV Smarters Pro" som du finner både på LG og Samsungenheter. Når det er sagt så er ikke TV'er matet med særlig god prosesseringskraft, så for den virkelig sømløse opplevelsen så anbefaler jeg å gå for en streaming-box. Formuler-boks eller Nvidia Shield fungerer ypperlig til det formålet. Ellers må dere gjerne slenge en test min vei før dere bestemmer dere for hvilken tjeneste! :)

Takk for svar. Jeg mulig jeg kjøper hos dere også, kom ikke over dere før nå. Dere får PL til seriestart eller?

 

Et siste og kanskje dumt spørsmål (som nevnt jeg har ingen erfaring fra disse greiene), vil en Xiamoi Mi Boks S fungere til å se IPTV gjennom dere og andre? Har en liggende som jeg ikke har brukt

Lenke til kommentar
Setko skrev (4 minutter siden):

Takk for svar. Jeg mulig jeg kjøper hos dere også, kom ikke over dere før nå. Dere får PL til seriestart eller?

 

Et siste og kanskje dumt spørsmål (som nevnt jeg har ingen erfaring fra disse greiene), vil en Xiamoi Mi Boks S fungere til å se IPTV gjennom dere og andre? Har en liggende som jeg ikke har brukt

PL er et must... Kilden er ikke klar enda på "ekstrakanalene" til Viaplay ettersom kanalene knapt er lansert, men det kommer! Dersom det ikke blir klart til første runde, så kommer det veldig veldig snart. Du vil uansett ikke gå glipp av et eneste minutt da vi både har rettighetshavere i Storbritannia og de andre Skandinaviske landene på kanallisten.

Det er ikke noe dumt spørsmål det! Xiaomoi er vel Android TV. Fungerer i prinsippet nøyaktig som Nvidia Shield og Formuler - dog har disse boksene litt svakere hardware, og ingen oppskalering til 4k slik som shield har. Men absolutt verdt å bruke! Det er mye bedre enn å bruke samsung-app direkte på TV. På Android-TV kan man også hive inn en VPN-app.

Anbefalt IPTV-app på Android-TV er myIPTV Player (kun formuler) og Tivimate eller iMPlayer for Shield/Xiaomoi. Oppsummert gir Formuler-boks deg det beste brukergrensesnittet, men denne appen kjører kun på Formuler, Nvidia Shield gir deg den beste oppskaleringsteknologien (720/1080p til 4k) mens Xiamoi gir deg den mest økonomiske, men likevel gode opplevelsen.

Vil anbefale deg å gjøre klar ønsket app i boksen, telefonen og/eller tv'en før du går på jakt etter en prøvetime før du bestemmer deg for valgfri leverandør, så kan du sammenligne og gå for det du føler gir deg det du ønsker :) Så bruker du prøvetimen godt på å gjøre deg kjent med de forskjellige appene til de forskjellige enhetene i tillegg til å sjekke ut forskjellen på innholdet man får hos leverandørene! I tillegg er det verdt å søke erfaringer om stabilitet og oppetid hos de forskjellige leverandørene. Jeg er ikke helt objektiv her, så det overlater jeg heller til deg selv :)

Lenke til kommentar
NXT Norge skrev (4 minutter siden):

PL er et must... Kilden er ikke klar enda på "ekstrakanalene" til Viaplay ettersom kanalene knapt er lansert, men det kommer! Dersom det ikke blir klart til første runde, så kommer det veldig veldig snart. Du vil uansett ikke gå glipp av et eneste minutt da vi både har rettighetshavere i Storbritannia og de andre Skandinaviske landene på kanallisten.

Det er ikke noe dumt spørsmål det! Xiaomoi er vel Android TV. Fungerer i prinsippet nøyaktig som Nvidia Shield og Formuler - dog har disse boksene litt svakere hardware, og ingen oppskalering til 4k slik som shield har. Men absolutt verdt å bruke! Det er mye bedre enn å bruke samsung-app direkte på TV. På Android-TV kan man også hive inn en VPN-app.

Anbefalt IPTV-app på Android-TV er myIPTV Player (kun formuler) og Tivimate eller iMPlayer for Shield/Xiaomoi. Oppsummert gir Formuler-boks deg det beste brukergrensesnittet, men denne appen kjører kun på Formuler, Nvidia Shield gir deg den beste oppskaleringsteknologien (720/1080p til 4k) mens Xiamoi gir deg den mest økonomiske, men likevel gode opplevelsen.

Vil anbefale deg å gjøre klar ønsket app i boksen, telefonen og/eller tv'en før du går på jakt etter en prøvetime før du bestemmer deg for valgfri leverandør, så kan du sammenligne og gå for det du føler gir deg det du ønsker :) Så bruker du prøvetimen godt på å gjøre deg kjent med de forskjellige appene til de forskjellige enhetene i tillegg til å sjekke ut forskjellen på innholdet man får hos leverandørene! I tillegg er det verdt å søke erfaringer om stabilitet og oppetid hos de forskjellige leverandørene. Jeg er ikke helt objektiv her, så det overlater jeg heller til deg selv :)

takker for svar. Ser dere tar betalt gjennom Firi så blir fort dere. Mulig jeg ordner en prøvetime i løpet av uka når jeg får tid. Må se om jeg finner Xiaomi boksen min først 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brukte selv Xiaomi mi box s før og er sjeleglad for at jeg endelig gikk over til NVIDIA shield. Mye mer kraft (alt er mye mer smooth, også playback) samt gigabit ethernet (istedenfor å bruke Wi-Fi eller USB adapter som man må med mi box s) hjelper på opplevelsen. Tivimate som IPTV app anbefales forøvrig også. Veldig kjapt grensesnitt og kanaler etc lastes også raskt (type samme som med dekoderboks på de fleste kanaler).

Lenke til kommentar
NXT Norge skrev (På 1.8.2022 den 1.40):

PL er et must... Kilden er ikke klar enda på "ekstrakanalene" til Viaplay ettersom kanalene knapt er lansert, men det kommer! Dersom det ikke blir klart til første runde, så kommer det veldig veldig snart. Du vil uansett ikke gå glipp av et eneste minutt da vi både har rettighetshavere i Storbritannia og de andre Skandinaviske landene på kanallisten.

Det er ikke noe dumt spørsmål det! Xiaomoi er vel Android TV. Fungerer i prinsippet nøyaktig som Nvidia Shield og Formuler - dog har disse boksene litt svakere hardware, og ingen oppskalering til 4k slik som shield har. Men absolutt verdt å bruke! Det er mye bedre enn å bruke samsung-app direkte på TV. På Android-TV kan man også hive inn en VPN-app.

Anbefalt IPTV-app på Android-TV er myIPTV Player (kun formuler) og Tivimate eller iMPlayer for Shield/Xiaomoi. Oppsummert gir Formuler-boks deg det beste brukergrensesnittet, men denne appen kjører kun på Formuler, Nvidia Shield gir deg den beste oppskaleringsteknologien (720/1080p til 4k) mens Xiamoi gir deg den mest økonomiske, men likevel gode opplevelsen.

Vil anbefale deg å gjøre klar ønsket app i boksen, telefonen og/eller tv'en før du går på jakt etter en prøvetime før du bestemmer deg for valgfri leverandør, så kan du sammenligne og gå for det du føler gir deg det du ønsker :) Så bruker du prøvetimen godt på å gjøre deg kjent med de forskjellige appene til de forskjellige enhetene i tillegg til å sjekke ut forskjellen på innholdet man får hos leverandørene! I tillegg er det verdt å søke erfaringer om stabilitet og oppetid hos de forskjellige leverandørene. Jeg er ikke helt objektiv her, så det overlater jeg heller til deg selv :)

Mulig å se NXT med Apple TV? Eller er ikke det anbefalt?

Lenke til kommentar
Disco Stu skrev (1 time siden):

Mulig å se NXT med Apple TV? Eller er ikke det anbefalt?

Ja, det er mulig - jeg mener IPTV Smarters Pro også finnes i Apple-TV sfæren. Du kan i det store og hele se IPTV på hva som helst, men noe fungerer bedre enn andre. Apple-TV er ikke helt ideelt, men kjør på! Prøv alltid de enheter du har, og dersom du ikke er fornøyd med opplevelsen, så investerer du i en iptv-boks eller prøver andre metoder :) Jeg vet om flere som bruker Apple TV, både misfornøyde og fornøyde - så absolutt verdt et forsøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
NXT Norge skrev (10 minutter siden):

Ja, det er mulig - jeg mener IPTV Smarters Pro også finnes i Apple-TV sfæren. Du kan i det store og hele se IPTV på hva som helst, men noe fungerer bedre enn andre. Apple-TV er ikke helt ideelt, men kjør på! Prøv alltid de enheter du har, og dersom du ikke er fornøyd med opplevelsen, så investerer du i en iptv-boks eller prøver andre metoder :) Jeg vet om flere som bruker Apple TV, både misfornøyde og fornøyde - så absolutt verdt et forsøk.

OK. Hvor lang tid tar det fra jeg bestiller til jeg har tilgang til tjenesten?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...