Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vpn men jeg fant ut at jeg skulle teste ntv.mx før helgen.

Kjøpte full pakke og fikk vel alt av sport msn kan få og alle andre brukerbare TV kanaler.

Imponerende så langt, utrolig god bildekvalitet på de kanalene jeg har testet.

230kr mnd for absolutt alle kanalene de har , men finnes også rene sportspakker

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Hvorfor setter dere ikke opp en privat streaming server for diskusjon.no medlemmer?

 

trenger bare 1 person med tv2 premium abb. som streamer til privat serveren.

Så kan resten crowdfunde serverkostand + abb. kostnad.

 

Jeg kan gjerne bistå med kunnskap for å sette opp ting. Hvordan man fjerner HDCP encryption på signalet.

 

NB: Til tv2, sug meg. Hvorfor skal jeg betale 2500 kr i året for å se fotball når jeg vet det går til overbetalte drittspillere som Rooney. 3 mill i uka? fotball er blitt korrupt!

 

Fordi det er ulovlig. 

 

Ingen tvinger deg til å betale for noe som helst, men skal du se på fotball i god kvalitet. Dra på stadion.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Noen her som har prøvd IPTV tjenester? Skaffet meg RosadinTV som jeg har hatt et par måneder nå som funker helt ok, men har planer om å kjøpe gjennom en addontjeneste som bruker Kodi. Gir rapport når jeg har fått testa det ut skikkelig. 

 

Har testet litt med IPTV og Kodi. Og prøvde meg med infusum.tv bl.a., men ikke helt problemfritt. Vurderer å gå til innkjøp av en MAG-boks eller noe lignende om jeg i tillegg finer en tjeneste som fungerer ganske bra. 

 

Har prøvd å sette meg inn i de forskjellige løsningene gjennom forum som; iptvtalk.orghtpcguides.com, og streamhub.hk. Men det er mye informasjon der og ikke enkelt å få oversikt over. Fant også ganske bra informasjon på norsk (virket som det var en relativt stor brukergruppe), men finner ikke igjen lenken nå.

 

Tar gjerne imot råd og tips, om noen har noe å komme med på denne fronten.

 

Ellers har jeg for øyeblikket Kingmedia abonnement, som også fungerer med Kodi.

Lenke til kommentar

Hva, 169 -> 249 for Sumo for Obos-medlemmer?
Det hadde jeg ikke fått med meg.
 

Synes denne tjenesten har fungert greit, med unntak av Premier League-kamper (som egentlig er hele grunnen til at jeg kjøper dette).
Da er det helt tydelig overbelastede servere hos TV2, og kampen blir en grøtete greie som ligner FIFA 98-spillet.
West Bromwich-Leicester serveres i gnistrende flott kvalitet, men så fort det er noen topplag som spiller så kneler det hele.

Til 169,-/mnd har jeg tygd det i meg, men hvis de nå setter opp prisen UTEN å fikse serverproblemene sine så ryker jeg nok som kunde.

Det blir for mye for for dårlig. Har vært på nippet til å kreve pengene igjen for tapt produkt allerede.

 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg har ikke noen invites igjen.

 

 

Står noe om åpen registrering litt lengre tilbake i tråden, mulig det fortsatt er åpent for registrering eller det står nærmere forklart der hvordan en får tilgang.

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1526318&page=30&&do=findComment&comment=22521666

 

Edit:

 

Er en link der som tar dere til en Hosting side. Slik var det når jeg ble medlem også.

 

After you sign up, you will be able to view using the same email/pass at StreamTVnow.tv.

Endret av PhilosopherSe7en
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noen invites igjen.

 

 

Står noe om åpen registrering litt lengre tilbake i tråden, mulig det fortsatt er åpent for registrering eller det står nærmere forklart der hvordan en får tilgang.

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1526318&page=30&&do=findComment&comment=22521666

 

Edit:

 

Er en link der som tar dere til en Hosting side. Slik var det når jeg ble medlem også.

 

After you sign up, you will be able to view using the same email/pass at StreamTVnow.tv.

 

Var inne på den siden der i sommer, men fikk ikke til å registrere meg.

 

Noen som har prøvd andre sider som kan sammenligne med StreamTVnow.

Jeg bruker for tiden KingMedia og er relativt fornøyd, men bytter gjerne om opplevelsen eller kvaliteten er bedre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Jeg har ikke noen invites igjen.

 

 

Står noe om åpen registrering litt lengre tilbake i tråden, mulig det fortsatt er åpent for registrering eller det står nærmere forklart der hvordan en får tilgang.

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1526318&page=30&&do=findComment&comment=22521666

 

Edit:

 

Er en link der som tar dere til en Hosting side. Slik var det når jeg ble medlem også.

 

After you sign up, you will be able to view using the same email/pass at StreamTVnow.tv.

Var inne på den siden der i sommer, men fikk ikke til å registrere meg.

 

Noen som har prøvd andre sider som kan sammenligne med StreamTVnow.

Jeg bruker for tiden KingMedia og er relativt fornøyd, men bytter gjerne om opplevelsen eller kvaliteten er bedre.

Ntv.mx bruker jeg. Har ikke sammenlignet med kingmedia men kvaliteten er god (funker fint på 65" ihvertfall) og du får med deg alt som er av fotball (om du har sport+HD pakken ihvertfall). Har også add on til Kodi (noe jeg er avhengig av) som fungerer veldig bra (bedre enn å se i nettleseren). I tillegg har de support som faktisk gidder å svare om du skulle ha noen spørsmål. Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har ikke noen invites igjen.

 

 

Står noe om åpen registrering litt lengre tilbake i tråden, mulig det fortsatt er åpent for registrering eller det står nærmere forklart der hvordan en får tilgang.

 

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1526318&page=30&&do=findComment&comment=22521666

 

Edit:

 

Er en link der som tar dere til en Hosting side. Slik var det når jeg ble medlem også.

 

After you sign up, you will be able to view using the same email/pass at StreamTVnow.tv.

Var inne på den siden der i sommer, men fikk ikke til å registrere meg.

 

Noen som har prøvd andre sider som kan sammenligne med StreamTVnow.

Jeg bruker for tiden KingMedia og er relativt fornøyd, men bytter gjerne om opplevelsen eller kvaliteten er bedre.

Ntv.mx bruker jeg. Har ikke sammenlignet med kingmedia men kvaliteten er god (funker fint på 65" ihvertfall) og du får med deg alt som er av fotball (om du har sport+HD pakken ihvertfall). Har også add on til Kodi (noe jeg er avhengig av) som fungerer veldig bra (bedre enn å se i nettleseren). I tillegg har de support som faktisk gidder å svare om du skulle ha noen spørsmål.

 

 

Vurderer å prøve Ntv.mx. Hva er forskjellen på disse to?

 

9Ul1i2A.png

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...