Gå til innhold

Anmeldelse: The Walking Dead ? 400 Days (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var faktisk ikke klar over at denne "mellomepisoden" var kommet ut enda. Må si jeg var positivt overrasket når jeg spilte gjennom den. Var forberedt på en litt halvhjerta episode som bare var lagd for å holde interessen til serien oppe og tjene noen ekstra kroner, men slik følte jeg ikke det var i det hele tatt. Hvordan den faktisk påvirker neste sesong og hvorvidt den faktisk har noe særlig å si gjenstår jo derimot å se. Noe jeg likte veldig godt var at ting gikk litt mer på skinner nå enn i sesong en. Det hindrer at man risiker å stå fast, som jeg ble i episode 1 på både første og andre gang jeg spilte den, når jeg skulle finne nøklene og hente skrutrekkeren i bilen. For min del er det historien og valgene som gjør The Walking Dead til det det er, og jeg liker derfor å se at det ser ut til å være hovedfokuset nå.

 

Etter hvert som du følger de forskjellige personene kommer du over kjente steder og treffer kjenninger fra The Walking Deads første sesong.

Mulig det bare er fordi det er en stund siden jeg spilte sesong en, men hvilke steder og personer derfra er det man treffer på i 400 days? Jeg kommer ikke på hvem/hva det er snakk om.

Endret av wwwerner
Lenke til kommentar

Mulig det bare er fordi det er en stund siden jeg spilte sesong en, men hvilke steder og personer derfra er det man treffer på i 400 days? Jeg kommer ikke på hvem/hva det er snakk om.

 

 

 

I Russell sin historie, hvis du trykker "hide" i starten, så legger du deg ved siden av Carley/Doug. Jeg merket det ikke selv først, men leste det

senere.

 

Lenke til kommentar

 

 

I Russell sin historie, hvis du trykker "hide" i starten, så legger du deg ved siden av Carley/Doug. Jeg merket det ikke selv først, men leste det

senere.

 

Ah, kult! Blir nok nødt til å spille gjennom 400 Days en gang til, for å få se utfallet av flere av valgene.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan få savegames til å fungere? Har tatt vare på en del fra før jeg reinstallerte Windows etter å ha spilt gjennom episode 5. La savegame filene i C:\Users\<username>\Documents\Telltale Games\The Walking Dead, men spillet reflekterer ikke dette.

Utrolig irriterende å ikke kunne spille gjennom 400 Days på den gamle saven :(

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg kan få savegames til å fungere? Har tatt vare på en del fra før jeg reinstallerte Windows etter å ha spilt gjennom episode 5. La savegame filene i C:\Users\<username>\Documents\Telltale Games\The Walking Dead, men spillet reflekterer ikke dette.

Utrolig irriterende å ikke kunne spille gjennom 400 Days på den gamle saven :(

 

Jeg måtte fortsette fra episode 4 selv, fordi det jævla spillet ikke lagret da jeg fullførte episode 5.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...