Gå til innhold

Podkast: Punkesveiser, pastellfarger og «ultracoole» sportspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, skal vi se... "www.mindless-raging-ganon.biz"

Sånn, new homepage added ;)

 

Jeg kalte ham forøvrig "mindless raging Ganon" fordi Link (Zelda: OoA/OoS spoiler alert) forstyrrer Koume og Kotake, de to heksene, idet de skal til å ofre Zelda. Dette føkker opp Ganons "respawn" og han er da tydeligvis helt out-of-control ;) Kult konsept, men på Gameboy kommer jo ikke dette frem gjennom noe annet enn en tekstboks, dessverre. Men likevel tøft;)

 

Good episode, btw!

Lenke til kommentar

SkiFree er ikke det samme som Ski or Die, nei. Men det burde hete Ski AND Die, for du blir alltid spist av det dumme snømonsteret til slutt. Så fant vi ut at man kan kjøre mye fortere ved å trykke 'F', og da øynet vi et lite håp. Men endte likevel opp med å bli snømonstermat hver eneste gang...

Endret av Alkjeks
Lenke til kommentar

Ok, skal vi se... "www.mindless-raging-ganon.biz" Sånn, new homepage added ;)Jeg kalte ham forøvrig "mindless raging Ganon" fordi Link (Zelda: OoA/OoS spoiler alert) forstyrrer Koume og Kotake, de to heksene, idet de skal til å ofre Zelda. Dette føkker opp Ganons "respawn" og han er da tydeligvis helt out-of-control ;) Kult konsept, men på Gameboy kommer jo ikke dette frem gjennom noe annet enn en tekstboks, dessverre. Men likevel tøft;) Good episode, btw!

 

Eg klarte jo selvfølgelig å tabbe meg ut å regge www.mindlessraginggannon.biz - Altså med to n´er.. ikkje bra..

Lenke til kommentar

SkiFree er ikke det samme som Ski or Die, nei. Men det burde hete Ski AND Die, for du blir alltid spist av det dumme snømonsteret til slutt. Så fant vi ut at man kan kjøre mye fortere ved å trykke 'F', og da øynet vi et lite håp. Men endte likevel opp med å bli snømonstermat hver eneste gang...

 

Begynner å bli gammel å roter litt.. Får skylde på det, men ja det burde hette Ski and die.. lurer på om det er killscreenen til det spillet en får se når den snømonster tingen kommer?

Lenke til kommentar

Ski or Die var vel en av de første spillene jeg hadde på PC, sammen med Ducktales: The quest for gold og Street rod.. På begynnelsen av 90 tallet på en svær laptop med svart/hvit skjerm! :)

 

Oh good lord! Eg hadde stålkontroll på fotografi brettene og fjellklatringen på min 386 med PC speaker skjærende i øret

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...