Gå til innhold

Intervju: – Dette er fantasi, men med rot i virkeligheten (PS4, Windows, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsket The Witcher 2! Er litt bekymret for at det skal bli et åpen-verden spill. Gikk fort lei av Skyrim pga det ble rett og slett for stort og uoversiktlig. Jeg er mye mer fan av en sterk historie slik den ble fortalt i TW2. Gleder meg veldig til Tw3 og håper tvilen min blir gjort til skamme:)

Lenke til kommentar

Virker som vi nå endelig kommer inn i tiden hvor etterdalting er over, utviklere innenfor flere grener begynner å skjønne hva folk ikke har likt denne generasjonen og tar tak i ting, og starter da itillegg å prøve å være seg selv, som igjen fører til en spesifikk retning og kvalitet. Mye å se frem mot nå, no more codunchartbattlefieldgearsofwar hybrider som er preget av 0 kreativitet og hjernedød oppsett. gleder meg !

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

Høres helt perfekt ut. Godt å se at de ikke bare hører på fansen, men også endrer på det som ikke var så bra i 2ern. Spent på crafting-systemet, for det brukte jeg helt ærlig knapt. Jeg hadde rett og slett ikke bruk for det.

 

Forresten, for dem av dere som er interessert i å diskutere spillet videre, har jeg laget en dedikert tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1519287&pid=20681511&st=20entry20681511

Lenke til kommentar

Dette kan bli ekstremt magisk.

Tviler på at de vil gjøre som Bethesda og legge hundre vis av quest over alt.

 

De vil sikkert fokusere mer på bare 1 historie, men og ri til plassen istedet for og følge en sti er jo kjempebra,

Noen små sidequest og sex scener med havfruer blir sikker og lagt inn.

 

Håper de følger open world som Dragons Dogma med at man må ha med seg lykt og at det kommer en haug med monstre på natten.

 

G G GG GGGG GHOOOSTS!!! hadde vert digg, de lager helt for jævlig lyd og skremmer livshiten ut av deg .

 

Oh the possibilities

Lenke til kommentar

Elsket The Witcher 2! Er litt bekymret for at det skal bli et åpen-verden spill. Gikk fort lei av Skyrim pga det ble rett og slett for stort og uoversiktlig. Jeg er mye mer fan av en sterk historie slik den ble fortalt i TW2. Gleder meg veldig til Tw3 og håper tvilen min blir gjort til skamme:)

 

Kjenner meg igjen her, elsker open world spill men klarer nesten aldri å fullføre de fordi jeg alltid roter meg bort eller ser noe annet "shiny object" i horizonten jeg må utforske først :p Menmen det var atmosfæren og det ekstremt harde combatten på "dark" som fikk meg til å elske witcher 2, så lenge 3'rn blir like vanskelig og mørk blir jeg mer enn fornøyd selv om jeg kanskje aldri fullfører det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...