Jump to content
Sign in to follow this  
Øystein.F.

Ratchet & Clank vender tilbake til røtene (PS3)

Recommended Posts

No er det slut på sidespranga, og klart for eit nytt eventyr i kjent stil.

[url=http://www.gamer.no/artikler/149366/ratchet--clank-vender-tilbake-til-rotene/]Les hele saken[/url]

Kjøpes på flekken når det kommer ut! Ratchet And Clank serien har alltid vært en herlig spillserie i mine øyner.
Begynner å bli en del eksklusiver som har kommet/skal komme til Playstation 3 har mest eksklusiver når man ser objektivt på dette året som er i anmarsj.

Definitivt! Godt å se at de fremdeles holder liv i serien, til tross for at en kanskje kunne forvente at det kom til ps4.. Men det tar jo trossalt tid å utvikle så at en ps4 utgave kommer senere (eller et nytt spill i serien) kan en vel ikke utelukke helt heller :)

Jeg gleder meg noe sinsykt. Må si at jeg ble skuffet over q-force og all 4 one, men det var vel fordi de prøvde på noe nytt. Hold dere til det samme gamle R&C så går det bra :D

Blir helt klart forhåndsbestilling

Samme grafikk som i Full Frontall Assault så jeg er ikke helt gira enda, og når de sier det skal være kortere også.. :/

[quote name='Lykketrolling' timestamp='1373575278' post='20736981']
Nope, artikkelen er på nynorsk, så da blir det røtene. ;)
[/quote]

Ja fikk dette påpekt like etterpå. Falt meg aldri inn engang. Nynorsken her inne forvirrer en stakkars østlending.

[quote]I Ratchet & Clank: Nexus can roboten manipulere [b]gravitet [/b]og diverse objekt.[/quote]

Noe sier meg at dette spillet ikke blir populært hos abortmotstanderne.

:D

[quote name='Lykketrolling' timestamp='1373742544' post='20741902']
Du tenker på gravi[b]di[/b]tet. Gravitet er gravitasjon.
[/quote]

Jada, jeg vet det staves gravi[b]di[/b]tet, men gravitet er veldig likt graviditet i uttale.
Og er virkelig gravitet et ord? Jeg har aldri hørt det ordet før. Jeg er også en nynorskbruker selv, og kan ikke huske å ha hørt det der heller. Men om det er et ekte ord, skal jeg holde kjeft, jeg.
Jeg syns bare det var en artig setning. :)