Gå til innhold

Gaming skjerm ps3/ps4


Hanssiii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal du bruke den på kort avstand? Da ville eg har valgt 24", rett og slett pga 1080p på 27" blåser piksler opp som pokker. Om du skal skal bruka den på avstand kjøp 27", kjekkare med stor skjerm da.

 

Om du skal bruke den kombinert med PC, ville eg lett ha valgt 24". Da skjermen har 120hz, det er ein heilt anna opplevelse å kjøre Windows & spille, om du har noen spill du får meir enn 60 fps på. :) (Alt går så glatt!)

Endret av Nepsel
Lenke til kommentar

Skal du bruke pc på den? Om ikke, ikke kast bort penger på 120Hz da konsollene ikke klarer mer enn 30fps uansett.

 

24" er en grei størrelse, men du vil ikke angre om du kjøper enn 27" heller :)

 

PS4 og Xbox One gjør det samme gjør PS3 i flere spill. Er ikke alt som kjører i 30 fps.

Lenke til kommentar

Skal du bruke den på kort avstand? Da ville eg har valgt 24", rett og slett pga 1080p på 27" blåser piksler opp som pokker. Om du skal skal bruka den på avstand kjøp 27", kjekkare med stor skjerm da.

 

Om du skal bruke den kombinert med PC, ville eg lett ha valgt 24". Da skjermen har 120hz, det er ein heilt anna opplevelse å kjøre Windows & spille, om du har noen spill du får meir enn 60 fps på. :) (Alt går så glatt!)

 

1080p på en 27" blåser opp pixlene noe sjukt iforhold til 24". Blåser opp pixlene?! Du vet at en TV gjerne er 60 tommer i 1080p ikksant? Blåser opp noe vanvittig den da? Lololol

Lenke til kommentar

1080p på en 27" blåser opp pixlene noe sjukt iforhold til 24". Blåser opp pixlene?! Du vet at en TV gjerne er 60 tommer i 1080p ikksant? Blåser opp noe vanvittig den da? Lololol

 

Det er noe anna å se på ein 60" med 1080p fra avstand på 5-7m, enn ein PC skjerm 27" med 1080p på 0.5-1m avstand. Om du har lyst å lesa på emnet, les litt om PPI og ta ein titt innom denna også: http://en.wikipedia..../Retina_Display

 

Sjølv har eg erfaring med at 1080p på 27" føles "blåst/strekt ut", ser ein slags pikselering i forhold te 1920x1200 på 24".

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Ja for du ser forskjell på det når du spiller eller ser film i hd. Spar meg.

 

De ti pixlene på hver tomme ser ikke du, og sånn er det med den saken.

 

Du får tru på det du vill, eg har sett det eg har sett. Blant populære nettsider som Tftcentral og flatpanels.dk har dei gjort samme erfaring. Mange argumenterer for at dei ikkje ser differanse mellom 60hz og 120hz, mens andre gjør.

Endret av Eslu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...