Gå til innhold

Fnatic løser opp Counter-Strike-laget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ounter strike er 1.6! alt annet er bare tull og burde ikke hatt retten til å hete counter strike!!! :)

 

Altså er greit at 1.6 er konge og alt det der. Selv har jeg brukt mest tid på CS:S og liker det bes. Likevel var det virkelig på tide at vi gikk videre og fikk et spill der de to scenene ble samlet. Uten et nytt spill hadde nok CS mer eller mindre dødt ut i forhold til andre e-sport spill.

Lenke til kommentar
ounter strike er 1.6! alt annet er bare tull og burde ikke hatt retten til å hete counter strike!!! :)
Hva med alle utgavene før den? Selv spilte jeg mest på 1.5Slike utalelser blir for dumme.

 

Egentlig ikke. CS beta 6 og CS 1.6 føles fortsatt veldig likt. Er bare at CS 1.6 har mye flere funksjoner og er finpussa. Da valve kjøpte CS og CS ble verson 1.0 fikk vi bedre player animasjoner.

CS: GO er som source: Ny engine, og føles helt annerledes.

CS 1.6 er og bli CS. Alt annet føles feil. Men sånn er det å være old-school :p

Lenke til kommentar

For gammelt? Er flere som spiller CS 1.6 i dag enn Source og CS:GO til sammen. Det sier litt ;) = ergo, CS 1.6 er ikke for gammelt

 

at det er flere som spiller cs 1.6 sier vel litt om hvor mange raringer det er i verden. men er helt greit for meg at folk spiller en 1.6. men for min del er det lenge siden det var godt nok for meg. bare grafikken er jo nok til å ikke spille det.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke. CS beta 6 og CS 1.6 føles fortsatt veldig likt. Er bare at CS 1.6 har mye flere funksjoner og er finpussa. Da valve kjøpte CS og CS ble verson 1.0 fikk vi bedre player animasjoner.

CS: GO er som source: Ny engine, og føles helt annerledes.

CS 1.6 er og bli CS. Alt annet føles feil. Men sånn er det å være old-school :p

 

Når 1.6 kom syntes jeg at det var skikkelig dumt. Hadde skjold og alt. Så jeg holdt meg til 1.5 helt til source kom.

 

Selv om man er old school så trenger ikke ting nødvendigvis være bedre selv om det er gammelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...