Gå til innhold

Star Wars i Kingdom Hearts III? (PS4, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vær så snill ingen Star Wars i Kingdom Hearts, Jeg elsker Kingdom Hearts og jeg liker også Star Wars veldig godt, men Star Wars kommer bare til å komme inn der og ta all oppmerksomheten og spillet blir ødelagt.

 

Unnskyld men det er vel heller Star Wars som blir ødelagt hvis det blir med i Kingdom Hearts. Nå har jo Disney gjort sitt ytterste i det siste for å ødelegge sw så det spiller kanskje ikke så mye rolle lenger. ..

Lenke til kommentar

Ja da Disney fortsetter på sitt korstog for å ødelegge Star Wars en gang for alle. Man kan si mye om George Lucas og hvor gode alle spillene og filmene er men han hadde ihvertfall en grense. Disney derimot er totalt uten grenser og gjør sitt beste for å kjøre Star Wars i grøfta og inn i oblivion!

Lenke til kommentar

Ja da Disney fortsetter på sitt korstog for å ødelegge Star Wars en gang for alle. Man kan si mye om George Lucas og hvor gode alle spillene og filmene er men han hadde ihvertfall en grense. Disney derimot er totalt uten grenser og gjør sitt beste for å kjøre Star Wars i grøfta og inn i oblivion!

Nå er jeg ikke helt med her. Hva gjør Disney for å "fortsette å ødelegge Star Wars" fra før? De lager nye filmer, men det ser jeg som bare positivt. De kan jo umulig bli verre enn prequel-trilogien til George Lucas, eller få Darth Maul tilbake i Clone Wars etter at han ble kappet i to og kastet ned i en bunnløs sjakt. Så hva er så galt med Disney? Ikke glem at de er ansvarlig for de nyere Marvel-filmene, og selv om de har Disney Infinity på trappene er verken Marvel eller Star Wars med der.

 

 

Lenke til kommentar

dere vet vell ar disney ikke har mye å si i dette ? studioet som lager kingdom hearts er jo ikke under disney. så det er ikke disneys skyld om det blir star wars i kh3

 

Spillserien er jo et sammarbeid mellom Disney Interactive Studios (før Buena Vista) og Square Enix. Initiativtaker til serien var Disney - og jeg tror nok de dermed bestemmer veldig mye over serien.

Lenke til kommentar
Ja da Disney fortsetter på sitt korstog for å ødelegge Star Wars en gang for alle. Man kan si mye om George Lucas og hvor gode alle spillene og filmene er men han hadde ihvertfall en grense. Disney derimot er totalt uten grenser og gjør sitt beste for å kjøre Star Wars i grøfta og inn i oblivion!
Nå er jeg ikke helt med her. Hva gjør Disney for å "fortsette å ødelegge Star Wars" fra før? De lager nye filmer, men det ser jeg som bare positivt. De kan jo umulig bli verre enn prequel-trilogien til George Lucas, eller få Darth Maul tilbake i Clone Wars etter at han ble kappet i to og kastet ned i en bunnløs sjakt. Så hva er så galt med Disney? Ikke glem at de er ansvarlig for de nyere Marvel-filmene, og selv om de har Disney Infinity på trappene er verken Marvel eller Star Wars med der.

 

Eh unnskyld legge ned Lucasarts, legge ned Star Wars 1313, penguin star wars, basere ep 7 på en av de to fan skrevne trilogiene hvorav den ene omhandler at både Palpatine og Grevious kommer til live igjen (plz Disney STAY AWAY from it!), gi EA rett til å lage nye Star Wars spill (som om BW behandling av SWTOR med Cartel Market ikke beviser at dilldall å kjøpe ikke kan erstatte innhold). Så ja Disney gjør sitt for å knuse Star Wars ytterligere... Skal innrømme at prequels har sine feil men noen gode øyeblikk har de og. Og da Darth Maul kom til live igjen ja den var laaaaangt under beltestedet.... Men likevel tross alt hvordan George Lucas behandlet Star Wars gjorde han en mye bedre jobb enn det Disney har gjort så langt! Men en ting har ihvertfall Disney gjort riktig de har gitt Dice lov til å lage star wars battlefront 3 og det ser ut til å bli kanonbra :-D

Lenke til kommentar
Vær så snill ingen Star Wars i Kingdom Hearts, Jeg elsker Kingdom Hearts og jeg liker også Star Wars veldig godt, men Star Wars kommer bare til å komme inn der og ta all oppmerksomheten og spillet blir ødelagt.
Unnskyld men det er vel heller Star Wars som blir ødelagt hvis det blir med i Kingdom Hearts. Nå har jo Disney gjort sitt ytterste i det siste for å ødelegge sw så det spiller kanskje ikke så mye rolle lenger. ..

 

Kingdom Hearts blir også ødelagt, jeg bryr meg mer om det enn om star Wars får ett kleint intet betydende rykte.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...