Gå til innhold

Se den nye Grand Theft Auto V-traileren (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehh, var da virkelig ikke så imponerende dette her da? Så klart fint og åpent landskap, og sikkert bra grafikk i forhold til størrelsen, flashy lyseffekter som alltid, men ble ikke akkurat noe "blown" away av detaljen. Karakterene ser cartoonish og utdaterte ut og de "nære" omgivelsen, som inni hus , virker uvanlig grått og stivt.

Endret av Carlgutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ehh, var da virkelig ikke så imponerende dette her da? Så klart fint og åpent landskap, og sikkert bra grafikk i forhold til størrelsen, flashy lyseffekter som alltid, men ble ikke akkurat noe "blown" away av detaljen. Karakterene ser cartoonish og utdaterte ut og de "nære" omgivelsen, som inni hus , virker uvanlig grått og stivt.

Kanskje ikke så rart når de absolutt skal selge det til 360 og PS3 som er ganske utdatert. Hadde sett 100gang bedre ut hadde de vært smarte og latt det være PC exclusive. Konsoll ødelegger alt når det kommer til spill. :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Exactly. Kommer det ikke, spiller jeg det ikke. Det er ingen stor sak. Det er i tilfelle det andre spillet noensinne jeg er interessert i som ikke kommer ut på PC, så det er ikke akkurat sånn at jeg ikke har masse annet å velge i.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...