Gå til innhold

Rust: Rust-tråden [Alpha]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat startet en ny server. Atm er det 50 slots og vi føler det holder en liten stund. Er en forholdsvis friendly server, men det er jo tross alt Rust så helt friendly blir det vel aldri :D Håper folk vi ta en titt innom! Åpne spillet trykk F1 og lim inn net.connect 85.236.107.29:28815

 

Her finner du zero admin abuse og alt annet som ikke hører hjemme i Rust.

 

Håper det er noen som tar turen innom!

 

/Pillboa

Lenke til kommentar

Jeg prøvde meg først i dette spillet som en ganske ensom type, men må si at underholdningsverdien har økt betraktelig etter at jeg fant en liten gjeng å spille med. :D

Eksempel: Serveren vi spiller på var nylig wipet, så atter en gang måtte man starte på nytt (ikke noe problem). Vi fant slang opp et par midlertidige sheds med tredør nær big rad town og begynte å samle nødvendige materialer for å bygge et passe stort hus. På dette tidspunktet hadde vi ikke så veldig mye å gå på, ~4-500 wood, ~300 metal fragments og litt ymse annet. Vi var tre stykker og hadde ikke noe bedre våpen enn pil og bue.

 

Plutselig hører vi et par sett med føtter utenfor og en kar begynner å prate til oss via ingame voice chat.

En av oss hadde visstnok skutt "på" (bevisst ved siden av, warning shot) en kompis av han og de "måtte dessverre" raide oss.. Etter litt prating frem og tilbake kom kravet om at vi ga fra oss 200 wood og 200 metal fragments. Vi hadde ikke mer wood igjen, alt var gjort om til planker, men jaja. Vi var fordelt to i en shed og meg i shed #2. Tilfeldigvis hadde en av oss nettopp funnet blueprint til en P250, så da kravet kom så kom forslaget om at vi prøver heller en kamp. Vi pjatta litt på ingame chat for å kjøpe oss tid til å få craftet en pistol og litt ammo..

 

Da vi var så klare som vi kunne bli åpnet vi begge dørene samtidig og fyrte løs. Jeg traff en kar i brystkassa med første pilen, men han døde ikke. Vår mann med pistol klarte å drepe en av de to før vår andre mann med pil og bue gikk ned for telling. Det ble litt jogging rundt og skyting, men til slutt sto vi igjen der og kunne loote ryggsekker.

 

Loot var i området: 2-3 deler med kevlar armour, m4(!), pistol, ammo og litt ymse. Ikke en dårlig start å få m4 så tidlig. :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, Dryland har fått ny server på: net.connect eude90.playrust.eu:28080

Vi har også egen teamspeak uten passord her: dryland.dyndns.org

 

Brukere kan opprette egne passordbeskyttede kanaler.

 

Egen nettside for serveren her: http://drylandrust.com/

 

Litt om serveren:

- Powered by Oxide

-Teamspeak - New teamspeak added to the server: dryland.dyndns.org

- Door sharing - Share the doors with your friends!

- Arena fights - Admins build large arenas, where we throw tournaments(last mand standing/teamfights etc), definitly something you should come try!

- No age restriction, but behave properly, we all enjoy a good community.

- PvP is on. We want this server to go its natural way, where the main purpose is surviving.

- Active & experienced administrators who have a line of work with servers. They are also not allowed to abuse any power(He/she will then loose the admin permission right away).

- Server located in EU.

- Democracy, changes to the server can be put up for voting on our facebook or homepage. This means every player got something to say! :)

- 250slots - To provide the players we have with a more stable performance(We wont allow more then 100 to be online at one time).

- 50% reduced craft time - Decided this after a vote with the players.

 

Og sist men ikke minst en morsom liten promo her:

Endret av Dan-Levi
Lenke til kommentar

Da har jeg så vitt bjunt på Dryland. Tar med meg 5 venner sikkert, men vet ikke hvor mye spilling det blir der enda. Da jeg har en på en server med stort metall hus klar til og raide. + At jeg spiller mer og mer på official server, da det er der spillet er morsomst for min del, fordi jeg møter på mange tullinger :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Ny RUST server her. Den er bare 1 dag gammel og står i Stockholm.

 

Trykk F1 og lim inn følgende: net.connect 95.143.206.131:29415

 

Ta med dine venner og start er RUSTent liv på denne fine serveren! Vi er 5 stykker i min gjeng som spiller en god del. Håper vi ser DEG og dine venner der inne, som venn eller fiende!

Endret av summomancer
Lenke til kommentar

Burde ikke jeg kunne fått bedre enn 10-15fps med disse specsene?

Geforce GTX 765M - 2GB GDDR5

Intel core i7-4700MQ cpu @ 2.40 GHz

8GB ram

 

Rundt samme specs som deg og lagga sykt først. Gå inn på Nvidia Control Panel -> manage 3d settings -> velg rust og hvilket skjermkort.

Det jeg gjorde ihvertfall og har ca 75 fps nå

 

 

Spilt endel på svensk server, tror jeg kommer til å bytte over til en med flere norske på :) finner meg en herfra neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...