Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan slå opp med dama, uten at jeg er den "slemme"...? :(


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Lang historie. :(

 

Vi har vært sammen i ca 5/6 mnd. Alt var kjempe kjempe bra mellom oss, av og til slo tanken meg "hun er den rette!". Vi har masse til felles, kan snakke sammen i timesvis.... Alt var så perfekt. Jeg ofret alt for henne, og trodde det var godt nok. Men tydeligvis ikke.

 

Alt fucket seg, en dag jeg var hjemme hos henne for to uker siden. Vi hadde våknet, og hun skulle til å gå i dusjen. Mens jeg satt på laptopen hennes. Men i det hun går; så spør hun "hvor er telefonen min???", jeg svarer da "er ikke helt sikker, hvordan det?", så sa hun bare "trenger bare å ta en telefon før jeg dusjer skjønner du". "ok" tenkte jeg da. Fant telefonen til slutt; også skulle hun gå å dusje. Men rett før hun går ut døra på soverommet ser hun at jeg sitter på laptopen hennes. BRÅTT snur hun og går mot meg, og sier "ehh.. Jeg må sende en epost fort jeg". "ok" sier jeg; men samtidig tenkte jeg "hæ....Når begynte du å sende epost...? Når faen, har du noen sinne sent en epost, og som hastet så veldig? Men jaja, sikkert noe greier" tenkte jeg.

 

Jeg får tilbake laptopen og hun går ut av rommet. Ser litt vidre på pcen, men til slutt merker jeg at hun har lukket fanen med facebook som sto oppe til høyre. "Hmmmm.." tenker jeg.

 

Huset er helt stille, så hører at hun går ned trappen for å dusje. Jeg venter, og tenker litt "hun sa hun måtte ha med seg telefonen, fordi hun skulle ringe noen før hun dusjet". Jeg venter litt. Plutselig skrur hun på dusjen... Hun ringte jo ingen...? Da slår tanken meg med engang; er det noe hun prøver å sjule for meg? Siden hun lukker Facebook og MÅ ha med seg telefonen? (Har ALDRI sett på meldingene hennes, eller noe slikt. Noen sinne. Fordi jeg stolte virkelig på henne. PS: Hun scannet mine meldinger i smug, hver eneste gang vi var sammen. Mens hun trodde jeg ikke visste det. Men jeg har ingen ting å sjule uansett. Jeg elsket/r jo henne. Så jeg brydde meg ikke stort.)

 

Jeg lager en ny fane skriver "facebook.com" også ser jeg hun har logget ut også. Men hun har jo lagret facebook-loginn informasjonen, også etter 1 minutt betenkningstid velger jeg å trykke "logg inn". Med gangske dårlig samvittighet. Der ser jeg at hun har 1 ulest melding. Den er fra eksen hennes...............

 

Leste fort igjennom en del av det dem hadde skrevet sammen.

 

Der ser jeg hun maser på han over lang tid(i ca 6/7 måneder). Han svarer ofte "Hva vil du?" og "Kan du slutte å skrive til meg", eller "Hvorfor skriver du til meg hele tiden? Jeg vil ikke snakke med deg".

 

Men en av meldingene som var ca 1 mnd gammel sto det fra henne til han; etter han hadde svart nok en gang "Hva vil du?". Da skrev hun "Vi er jo fortsatt fuckfriends er vi ikke? Skal vi bare ha sex, og ikke snakke sammen mener du? Også er det lenge siden vi har pult nå. Hvorfor det?"

 

(*Han gadd ikke svare henne på denne meldingen*)

 

Jeg ble helt satt ut da jeg leste dette. Visste ikke helt hva jeg skulle tenke. Var så knust og lei meg. Var som å bli slått i ansiktet. Det gjorde så vondt at jeg ble så kvalm at jeg løp ut på doen (som heldigvis var rett ved-siden av rommet hennes) å kastet opp 3-4 ganger.

 

Etterpå konfronterte jeg henne med det. Hun sa bare at hun hadde "savnet han litt, men mente ikke noe med det." Hun "visste ikke hvorfor hun hadde skrevet det engang"

 

Men så sa jeg at hun hadde hintet til å ha sex med han i flere måneder(som hun maste på han om i chatloggen. "Keen på besøk snart eller? ;)" "Er bare å komme over i helgen" "Hei, vet du er keen på litt.. Du vet ;)" osv osv.). Da svarte hun bare "visste ikke hvorfor hun hadde gjort det." også angret hun veldig osv. Men "det hadde ikke skjedd noe" sa hun. Noe jeg tviler STERKT på etter jeg leste alt dem skrev sammen.... :(

 

Nå har det gått 2 uker siden det som skjedde. Siden vi har veldig mye til felles og trives godt i hverandres selskap har vi vært mye sammen. Men.... Det virker som hun tror jeg bare har "glemt det" og at det ikke var noen "big deal". Har gått rundt veldig mye å tenkt på dette. Jeg vil jo ikke miste henne på en måte, men på en måte føler jeg at dette er over. Et forhold handler om tillit og ærlighet. Tilliten er brutt hos meg. Jeg må få en slutt på dette. Føler jeg. Men jeg er "redd" for å gjøre det. Så har liksom latt dette "seile sin egen sjø" de siste 2 ukene.

 

Det som får begeret til å renne over er at i dag, får jeg plutselig masse halvnakene bilder av henne på SnapChat; uten caption/tekst til bildene. Veldig rart synes jeg, og det første som slår meg er "dette sender hun også til eksen sin". Hun har av alle ting lagret snapchat passordet sitt på telefonen min pga hun pleide å glemme det. Så da slo tanken meg istad. Jeg logger inn å ser hvem hun sendte disse halvnakene bildene til. Også, ja. Jeg hadde helt riktig. Hun hadde sendt alle dem jeg fikk + et par ekstra til eksen sin(han åpnet dem bare uten å svare).

 

Så det jeg lurer på nå; ganske trist og lei meg. Hvordan kan jeg slå opp med henne, uten å være husket som en "slem" eller som en "drittsekk" som dumpet henne.(forige gang jeg prøvde for 2 uker siden, da jeg prøvde bare braste vi begge sammen i gråt, og jeg "droppa det")

 

Er lei og vil ut. Føler hun bare sårer meg mer og mer.

 

PS: Hun skylder meg også 4250kr,- vil være husket som "snill" så jeg får igjen disse pengene også.

 

Sikkert mange skrivefeil. Skrev det ganske fort, og jeg er veldig veldig deppa.... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare slå opp og si det som det er. At du liksom skal være den slemme etter alt hun har gjort er jo en latterlig og fullstendig idiotisk tanke.

 

Vel... Det er vanskelig :(

 

Tenker mye rart når man er så deppa som jeg er nå.

 

Skal prøve i morgen. Men hadde vært fint å høre noen tips fra noen som har vært i lignende situasjon før.

Lenke til kommentar

Hva heter hun på snapchat?

 

Haha! :D Woop woop!

 

Men tilbake til alvoret: Bare dropp hele skiten ASAP. Bare send en sms og si det er slutt, finito, over og ut, karma is a bitch, whatever. Ikke bruk en kalori mer på det. Hun har tråkket på deg og lagt kabel på lunsjen din. Hva så om du oppfattes som en drittsekk? (Du er selvsagt ikke det fra et objektivt standpunkt).

 

Nei, finn på noe annet. Se bergensbanen på NRK i reprise. Alt er bedre enn den dama der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du skal være ganske slem for å være slemmere enn henne - utroskap er svært respektløst. Det blir dog vanskelig å få pengene tilbake og likevel gjennomføre et "snilt" brudd. Å slå opp med noen man fortsatt er veldig glad i er veldig vanskelig, og det blir adskillig verre hvis du skal måtte purre og mase om pengene, men slik jeg ser det er det ikke så mye du får gjort. Hun kommer nok ikke til å si "greit at du slår opp. Venner? Forresten, her har du 4k!".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Si det som det er. Du klarer ikke bli såret lengre, tillitten er brutt og du forlanger et punktum med en gang. Få hu til å føre over pengene mens hu er der, også stikker du av gårde. Det er ingen som kommer til å tenke at du er den som er "drittsekken" uansett når det kommer ut grunnen til at det ble slutt mellom dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel... Det er vanskelig :(

 

Tenker mye rart når man er så deppa som jeg er nå.

 

Skal prøve i morgen. Men hadde vært fint å høre noen tips fra noen som har vært i lignende situasjon før.

 

Det er vanskelig, men det går fort over om du dumper henne og ikke tar opp kontakten igjen.

Lenke til kommentar

Nå vet du i hvert fall til neste gang at du ikke bør låne bort firesiffrede summer til kjerringer. Det er ikke sikkert at du får pengene, men det første du bør gjøre er å be om å få hele eller deler av lånebeløpet. Uansett bør du slå opp etterpå. Du kan ikke på noen måte bli drittsekken her for å slå opp med ei skløtte som gjør alt for å hooke up med en ekskjæreste som ikke vil ha noe med henne å gjøre. Faen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror du kommer til å slite med å bli "den slemme" om du så skulle prøve, for det ser ut til å være ganske hard konkurranse om den tittelen i forholdet deres, og så langt leder hun ganske bra.

 

Edit: Du virker som en real kar, og jeg synes du fortjener bedre enn dette. Ikke ta imot denne dritten her.

Endret av Dead_Rabbit
Lenke til kommentar

Herrejemi, dette var fryktelig å lese. Det er bare å gjøre det slutt, med å si det som det er - du finner deg ikke i det der og at du vil ha igjen det hun skylder deg snarest. Du kan selvfølgelig si dette på en fin måte, men ja - du skal ikke tenke så fryktelig mye på å bli sett på som drittsekken her. Hvis hun har litt vett i hodet og en liten håndfull selvinnsikt vil hun nok se at det er hun som har drete på leggen her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Heeerregud for en ekkel tøyte!

Bare å droppe henne. På flekken!

Og om hun isåfall ikke gir deg pengene hun skylder deg, så får du bare tenke at kroner 4250,- er det hun er verdt.


Kos deg videre i singellivet, også finner du nok den rette dama for deg før du aner det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...