Gå til innhold

[Løst] Må avinstallere The Sims 3 Dyreliv


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har kjøpt The Sims 3 for en stund siden og kjøpte nå nylig Dyreliv for å få med en del mer. Problemet jeg har er at når jeg skal installere Dyreliv blir jeg bedt om å avinstallere Dyreliv pakken. Ekstrapakken Overnaturlige har jeg installert og den fungerer fint, det er bare Dyreriv som skaper problemer. Hva skal jeg gjøre? Er det noe galt som har skjedd når jeg har installert The Sims 3 så i må avinstallere det?

 

P.S. Spiller blir installert på en PC og ikke MAC (hvis det er rellevant).

 

Tusen takk for all hjel jeg kan få!

Endret av kentroan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg aner ikke hvorfor du blir bedt om å avinstallere 'Dyreliv', men for å avinstallere:

 

Gå til "Startmeny" → Velg "Kontrollpanel" → Klikk på "Legg til/fjerne programmer".

Merk: Dersom du bruker Windows Vista eller Windows 7/8 – Velg "Kontrollpanel" → klikk på "Avinstaller et program".

 

54340.jpg

Lenke til kommentar

Høres veldig merkelig ut.

Jeg har så og si alle sims pakkene og har aldri kommet ut for det

Mitt forslag er derfor og avinstallere, og så installere de på nytt og se om ikke det hjelper. Er en tung versjon av løsning kanskje, men ofte funker det bra

Lenke til kommentar

Høres veldig merkelig ut.

Jeg har så og si alle sims pakkene og har aldri kommet ut for det

Mitt forslag er derfor og avinstallere, og så installere de på nytt og se om ikke det hjelper. Er en tung versjon av løsning kanskje, men ofte funker det bra

 

Har prøvd det tre ganger, men det fungerer ikke :(

Endret av kentroan
Lenke til kommentar

Jeg fikk vite at lillebror min hadde slettet alle mappene til spillet i stedet for å avinstallere det. Jeg lastet derfor ned Revo Uninstaller og fjernet alle de andre mappene som var igjen. Jeg fikk lastet inn spillet etter det og det fungerer. Beklager for at mye viktig informasjon ikke var med, men fikk ikke vite om det før i dag :(

 

Takk igjen til alle som har tatt seg tid til å hjelpe meg :)

Endret av kentroan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...