Gå til innhold

Sony hadde ingen planer om å strupe bruktsalg (PS4, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du ikke bare betale for en måned da? Hvis du ikke har råd til det får du finne deg en annen gratis hobby. Det koster mindre enn en halvliter på en pub(kanskje, jeg går aldri på pub) og gir deg samtidig et eller flere gratis spill(så lenge du er PS+ medlem).

Slutt å syt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan du ikke bare betale for en måned da? Hvis du ikke har råd til det får du finne deg en annen gratis hobby. Det koster mindre enn en halvliter på en pub(kanskje, jeg går aldri på pub) og gir deg samtidig et eller flere gratis spill(så lenge du er PS+ medlem).

Slutt å syt.

Hva er det her for en idiotisk kommentar? Må virkelig beklage hvis jeg støtte deg ved å ytre min misnøye om at noe som har vært gratis i tre generasjoner skal begynne å koste penger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er det her for en idiotisk kommentar? Må virkelig beklage hvis jeg støtte deg ved å ytre min misnøye om at noe som har vært gratis i tre generasjoner skal begynne å koste penger.

Hva skal Sony tjene penger på da? Kom gjerne med like billige(for kunden, dvs deg og meg) forslag.

Endret av Saapa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Hadde ingen interesse av å endre noe som allerede fungerer så godt".

 

 

Fungerer så godt? Blir ikke det litt arrogant å si? Det er jo veldig mye som tyder på at bruktsalg i dag ikke nødvendigvis fungerer så veldig optimalt..

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

"Hadde ingen interesse av å endre noe som allerede fungerer så godt".

 

 

Fungerer så godt? Blir ikke det litt arrogant å si? Det er jo veldig mye som tyder på at bruktsalg i dag ikke nødvendigvis fungerer så veldig optimalt..

Alt tyder på at bruktsalg fungerer veldig bra. Det skjønner de fleste. Det er bare enkelte utgivere som påstår noe annet.

Lenke til kommentar

" Sonys 4K-avspillere ... vil kreve nettilgang. Dermed ser det mørkt ut for å kose seg med en film på hytta. "

 

Leste på HW at en TV som har 4K oppløsning koster mellom 40000 og 60000 kr her i Norge.. Kæm i faen har en 40k+ kr TV på hytta, og meine det e et problem å skaffe seg internett der? :p

 

hehe du skal være sinnsykt kresen hvis du mene det blir et problem... er mange som ikke engang har strøm på hytta..

Lenke til kommentar

Hva skal Sony tjene penger på da? Kom gjerne med like billige(for kunden, dvs deg og meg) forslag.

Såvidt meg bekjent er ikke Sony konkurs enda. Med andre ord tjener de nok til å få bedriften til å gå rundt. PS3-spill koster skjorta, det får være nok. Hvis alle spill koster >100 kroner mindre på grunn av at man må betale 29/39/49++ per måned, så er det greit. Hvis ikke, så ser jeg ingen fordeler for den brukergruppen jeg er i.

Lenke til kommentar
Hva skal Sony tjene penger på da? Kom gjerne med like billige(for kunden, dvs deg og meg) forslag.
Såvidt meg bekjent er ikke Sony konkurs enda. Med andre ord tjener de nok til å få bedriften til å gå rundt. PS3-spill koster skjorta, det får være nok. Hvis alle spill koster >100 kroner mindre på grunn av at man må betale 29/39/49++ per måned, så er det greit. Hvis ikke, så ser jeg ingen fordeler for den brukergruppen jeg er i.

 

 

Eg trur ikkje du e helt klarover kor masse penga det egentlig koste og lage et spill :) og kor store teams som driv på med en tittel! Trur du treng å gjøre litt research, pluss at spellan blir så dyr i norge pga moms. Samme med PS4, dem e jo nødt å ha lønn for ting dem lage, du har vell ikkje løst og lage nokka gratis? (jobbe Gratis feks). å dessuten så blir PS4 å koste 3800,- + ca 3200 for ps+ frem til neste generasjon, men du får masse fordela med ps+ enn xbox live vill noen gang gi :) Så slutt og syyyt!! Eg like å gi ca 20-25 kr til Sony i månden, syns dem fortjene de pengan førr en fantastisk bra jobb de gjør :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...