Gå til innhold

Grand Theft Auto V krev installasjon (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med Cardinal. Nynorsk er helt umulig å lese!

 

At "nokre" er "noen" og "valfridom" er "valgfrihet" er det ingen, jeg gjentar; INGEN som vet!

 

Kan ikke gamer.no ta hensyn til at det fortsatt i 2013 finnes analfabeter i Norge? Før det skjer må slike som CardinalGuzman og jeg finne andre internettsider å klikke inn på.

 

Når det er sagt gleder jeg meg veldig til GTA kommer ut! (Det er GTA artikkelen handler om, sant? Jeg bare gjetter, for nynorsken er som nevnt umulig å forstå.)

 

Jo, det er noen som vet hva de ordene betyr...

 

"På toppen av alt dette finn vi eit dynamisk progressjonssystem som gjer deg betre i ulike eigenskapar etter kvart som du brukar dei. Vil du bli god til å sykle er det altså berre ein måte å fikse den biffen på." - Har det ikke vært slik lenge i GTA-spill?

Lenke til kommentar

Jo, det er noen som vet hva de ordene betyr...

 

"På toppen av alt dette finn vi eit dynamisk progressjonssystem som gjer deg betre i ulike eigenskapar etter kvart som du brukar dei. Vil du bli god til å sykle er det altså berre ein måte å fikse den biffen på." - Har det ikke vært slik lenge i GTA-spill?

 

Forsvant posten min?

 

Var da ikke sånn i GtaIV? Men det var sånn i San Andreas husker jeg!

Lenke til kommentar

(Gta iv spilletid: 899 timer så langt :) )

 

Hvordan har du greid å presse inn så mange timer på IV? Vet jeg har brukt noen selv, men ikke i nærheten av 900. San Andreas har man vel runnet 3-4 ganger og brukt 1000+ timer på. :D

 

Et annet spørsmål; er det ikke bakover-kompabilitet på PS4? Som betyr at man kan spille GTA V på den, siden det er et PS3-spill?

 

Lenke til kommentar

Bra, da blir ikke hastigheten på blu-ray- og dvd-drevet til de 7-8 år gamle konsollene en begrensende faktor.

Men man blir sittende med samme elendige grafikken til en 8 år gammel konsoll :( Jeg er ikke grafikk hore, men i sånne her spill har grafikken og flyten i spillet mye å si.
Lenke til kommentar

Hvem installerer IKKE 360 spillene sine uansett? (om man har plass selvfølgelig). Raskere lasting, roligere konsoll og mindre slitasje, vinn,vinn og vinn.

 

Null stress med påkrevd installasjon for min del ihvertfall.

 

Når det er sagt har jeg aldri i mitt liv kjøpt ett GTA spill. Hadde troen på at GTA4 skulle vekke interesse,men det var dørgendes kjedelig hele greiene.

 

Kanskje denne gagen, kanskje!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...