Gå til innhold

Sniktitt: Rocksmith 2014 Edition (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bli bra det her. Får håpe de har klart å få ned delay/input lag til noen få millisekunder. Har PC-versjonen, og har trikset mye med innstillinger og ini-filer for å få det best mulig, men sitter fortsatt med 20-30ms delay fra jeg slår strengene til lyden blir spilt av. Dette er akseptabelt på noen låter, men akkurat nok til å irritere på andre.

Lenke til kommentar

Kan bli bra det her. Får håpe de har klart å få ned delay/input lag til noen få millisekunder. Har PC-versjonen, og har trikset mye med innstillinger og ini-filer for å få det best mulig, men sitter fortsatt med 20-30ms delay fra jeg slår strengene til lyden blir spilt av. Dette er akseptabelt på noen låter, men akkurat nok til å irritere på andre.

 

Care2share config?

Lenke til kommentar
Kan bli bra det her. Får håpe de har klart å få ned delay/input lag til noen få millisekunder. Har PC-versjonen, og har trikset mye med innstillinger og ini-filer for å få det best mulig, men sitter fortsatt med 20-30ms delay fra jeg slår strengene til lyden blir spilt av. Dette er akseptabelt på noen låter, men akkurat nok til å irritere på andre.
Care2share config?

 

Det begynner å bli en stund siden jeg gjorde det, men fulgte vel hovedsakelig denne guiden: http://forums.ubi.com/showthread.php/719817-A-guide-to-achieving-low-latency-in-Rocksmith-on-PC

 

Jeg har også testet med 2 forskjellige lydkort, og det var faktisk det integrerte lydkortet som ga minst delay. Med studio-lydkortet mitt fikk jeg rundt 100ms delay hvis jeg ikke husker feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...