Gå til innhold

Podkast: De første Need for Speed-spillene


Anbefalte innlegg

Yey, Need for Speed! :w00t:

NFS-serien døde etter Hot Pursuit 2 etter min mening - aldri likt drifting and whatnot :/

 

Jeg får bare først som sist beklage til fanatikerene, men Porsche Unleashed likte jeg ikke - for mye preg av "realisme", og det er ikke min preferanse når det kommer til bilspill: jeg vil ha 100% crazy arcade! :grin:

 

Det var glade dager når jeg endelig klarte å unlocke El Niño og Mercedes CLK-GTR!

 

Elninoloading.png

 

 

...men i dag bare bruker jeg en nedlastet custom McLaren F1 som blåser alt av sted ^^

 

 

Min samling:

 

 

 

Andre eldre bilspill (i big-box/DVD-cover) er: Racing '97, Bandits: Phoenix Rising, Screamer Rally, Mad Trax, Megarace 2 og Megarace 3, Breakneck, Carmageddon og Carmageddon 2, Network Q RAC Rally Championship (systemkrav MS DOS 3.1 eller høyere :p ), Grand Touring, Zoneraiders, 1nsane og Hardcore 4x4. :cool:

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...