Gå til innhold

Iphone tappes for batteri over natten.


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har to brukere som har kommet til meg i dag og sagt at deres Iphone 4 tappes for batteri over natten. Det vil si de var full-ladet om kvelden og tom for strøm om morgenen.

 

Jeg er selv en samsung/android bruker så jeg følger bare med på apple med et halv øye. (Nylig sluttet kollega var apple entusiast)

 

Er det noen her som vet om det har vært en oppdatering de siste dagene som kan føre til batteri-tap? Eventuelt en fix?

 

Versjonen er 5.1.1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oki skal teste dette på den ene telefonen. Den andre har allerede 6.1.3 installert så der blir det muligens bare å sende den til leverandør.

 

Men til en litt annen sak:

Samme bruker har en Ipad som hele tiden kaster han ut av apper og nettleser. Har slettet hele Ipaden men problemet vedvarer.

 

Kan Ipader få virus, det er jo et gangske lukket miljø? Og finnes det et antivirusprogram til Ipad som fungerer? Eller er det noen som har noe anelse om hva dette kan skyldes?

 

Har lest en del på nettet men det er jo omtrent kun bloggere og forum som poster om antivirus til apple produkter så er litt forsiktig med hvem jeg stoler på da jeg ikke føler meg kyndig på apple...

Endret av arya
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har to brukere som har kommet til meg i dag og sagt at deres Iphone 4 tappes for batteri over natten. Det vil si de var full-ladet om kvelden og tom for strøm om morgenen.

 

Jeg er selv en samsung/android bruker så jeg følger bare med på apple med et halv øye. (Nylig sluttet kollega var apple entusiast)

 

Er det noen her som vet om det har vært en oppdatering de siste dagene som kan føre til batteri-tap? Eventuelt en fix?

 

Versjonen er 5.1.1

 

Oppdater til siste versjon, og avinstaller Facebook appen. Denne sluker strøm av en eller annen grunn, noe som har vært omtalt flere steder de siste ukene. Sjekk også skjermens lysstyrke og om e-post er satt til "push" med henting hvert femte minutt døgnet rundt...

Endret av Stool Sample
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...