Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

E jeg en dårlig kjæreste?


Anbefalte innlegg

Hei.

Har tidligere brukt dop og har veldig mye erfaring. men så møtte jeg min utrolige kjæreste som jeg er veldig glad i.

Hadde vært nykter fra alt fra piller til stoff i noen mnd før jeg møtte ho. ho rusmidlet mitt noe jeg elsket.

 

Var på en fest en helg uten kjæresten min hvor min kompis som akkurat hadde kommet til byen. han trakk med seg sine angst medisiner (depot xanor 3mg) BENZO.

Jeg fikk noen piller utover dagen til en flytur vi skulle ta dagen etterpå. samme dag ville han skåle noen øl, det var helt greit siden jeg trudde at pillerusen var over. viste ikke at dette var depot før senere.

 

vi startet og drikke og ble veldig fort full hvorpå flere pille ble dradd inn i bildet. kort historie:

 

Våknet opp dagen etterpå og fikk vite at flyet mitt var bort. vi hadde rasert halvehuset til mora mi og kompisen min hadde slått mamma i magen.

Kompisen hadde også presset på at vi skulle ha en 3kant med en annen dame som var der. jeg hadde nektet og nektet men hadde visst tatt ho på puppene og ikke mere en det.

 

Tross for at jeg nektet 3kant bestemmer kompissen at han skal pule ho alikavel rett vedsiden av meg. det var det som hadde utløst slosskampen mellom meg og han.

Vi hadde knust litt av hvert og ødelagt helga for både mamma, vennene mine og jenta mi.

 

Ble senere sendt til legevakta med ambulanse med blod og alt mulig shit.

det eneste jeg husker fra legevakta er at kjæresten min står der og ikke mere.

Ho påsto også at jeg hadde sovet ut rusen hos ho Fredag til Lørdag noe jeg ikke kan huske.. vi hadde også snakket ut om på en fin måte på Fredagen.

Personlig kan jeg ikke engang huske det eller noe som skjedd den dagen.

 

Lørdag:

 

Jeg var putselig på vei til findland med kompissen som jeg hadde sloss med. jeg sovnet på turen.

 

Vi kommer tilbake og ho hadde dratt på hyttetur og mobil telefonen var skrudd av....

Vi hadde kjøpt masse øl osv.. vi starter og drikke å vi får en venninne til og fjerne pillene fra oss som ho gjør. alt går bra til dem avslytter festen og vi må dra videre.

 

Vi dro til en kampingplass og betalte for et opphold. der hvor kompissen min hadde fått tak i pilleglasset sitt og presser meg til å ta.. jeg nekter totalt. men han maser fælt.

Jeg tok pillen og latet som jeg svelgte den og spyttet den ut når han ikke så.

Der kysset jeg en annen jente og ho va nedi boksa mi........................................................... ingenting annet skjedde og takk gud for det!! jeg la meg for å sove.

 

Søndags tidlig morran:

Jeg dro til min tidligere dealer der jeg sporte etter en overdose. jeg var helt suicidal etter helga. jeg tenkte også at jeg kommer til å miste kjæresten min og alt rotet seg til en ball i hodet mitt.

dealeren nekter meg og kaster meg på dør fordi han ikke ville ha en fyllik uten sans og mening der.

 

Drar tilbake til campinga og vi betaler for 1natt ekstra opphold. Der gir idiot kompisen min 4 rivotril (angst medisin) BENZO. jeg kaster dem i meg og der tar vi å drikk øl.

Mamma ble bekrymet og ho kom ned dit. jeg nektet og dra hjem fordi jeg ville bare være der nede heledag til Mandag.

 

så sier mamma at jeg kommer til å rote til alt med dama mi. der fikk jeg en tristhet men på en måte et lys i rotet. Jeg drar hjem også ringer jeg dama.

Jeg startet og skrike for det jeg har gjort den helga osv..

 

Tross for det fæle som skjedde så tilga dama meg for det. selvom ho ikke liker rus eller missbruk av medikanter/rus.

 

Er jeg en dårlig kjæreste?

Ville du dompet meg?

Anonym poster: b3f863028308fa8c69b67408d0fa1e2d Anonym poster: b3f863028308fa8c69b67408d0fa1e2d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du komme deg bort fra narkotika/rus starter det med å bytte miljø og holde seg helt unna det gamle miljøet. Du vet du klarer dette hvis du holder deg unna folk som bruker det, for det har du allerede bevist at du klarer.

 

Etter det du har gjort har du en fantastisk kjæreste som du burde begynne å respektere mer. Hun kan være en god hjelp for deg for å holde både deg og henne motivert.

Lenke til kommentar

Som tatt ut av en bok fra Hunter S. Thompson.

 

Vær glad hun tilgav deg og gå videre i livet. Så får du ta det som skjedde den helga som en påminnelse om hvorfor du kuttet ut rus og hvorfor du skal holde deg unna det i framtiden.

 

Lykke til!

 

this^

 

Ja. Du er en dårlig kjæreste, en dårlig sønn og skriver dessuten dårlig norsk.

 

and this^

Lenke til kommentar

Det var en helg hvor du tok usedvanlig mange dårlige valg....

 

For alt vi vet så var det en helt vanlig helg for OPs skyld.

 

Nå kan han ta fart og kaste seg i veggen og bli der. Han er en tulling, og det faktum at han må spørre om han er en tulling eller ei bare beviser min påstand.

 

Jævla tulling.

Lenke til kommentar

At du er en dårlig kjæreste har egentlig lite med saken å gjøre.

 

Du er ikke en dårlig kjæreste. Du har bare et problem som går hardt utover alle rundt deg, men mest ut over deg selv.

 

Han kompissen din høres ikke ut som en person du har godt av å henge med.

 

For din egen skyld, og alle rundt deg som er glade i og bryr seg om deg: Dropp alkoholen. Dropp pillene. Hvis du ikke klarer dette, søk hjelp.

 

Anonym poster: f6d71627faffb86a8aabffeb7564b090

Lenke til kommentar

Du er ikke en dårlig kjæreste. Du har bare et problem som går hardt utover alle rundt deg, men mest ut over deg selv.

 

Ja, jeg er helt enig. Den teksten er helt grusomt vond å lese. Jeg tror ikke at det finnes én setning der som er skrevet riktig. Trådstarter vil absolutt ha godt av å øve seg både på norsk rettskriving og grammatikk. Antakelig vil han trenge hjelp av en privat norsklærer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Ja, jeg er helt enig. Den teksten er helt grusomt vond å lese. Jeg tror ikke at det finnes én setning der som er skrevet riktig. Trådstarter vil absolutt ha godt av å øve seg både på norsk rettskriving og grammatikk. Antakelig vil han trenge hjelp av en privat norsklærer.

Du er en person som hadde hatt veldig godt av å gå ut og smake på livet.

 

Har sett deg i andre tråder, og du er egentlig bare her for å skape kvalme. Det finnes mye morsommere ting enn å komme med spydige kommentarer til folk som kanskje eller kanskje ikke søker hjelp for problemene sine.

 

Anonym poster: f6d71627faffb86a8aabffeb7564b090

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...