Gå til innhold

Betaling over nettbank funker ikke?


Anbefalte innlegg

Jeg har Nordea, og når jeg går inn på kontoen min, og trykker på ''Betaling'', så står det alltid: ''Denne tjenesten er for øyeblikket ikke tilgjengelig''.

 

Det har det stått konstant. Uten unntak. Nettbank-betaling via andre sine kontoer må jeg gjøre da i stedet, og skylder de naturligvis penger, men på deres kontoer fungerer det. Hva er feil med min? Er Check-In-kunde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har ingenting med at skattepengene utleveres i dag, osv. Da dette har vedvart jevling i flere mnd.

Ja, så ta kontakt med nordea og få det fikset! Om de mot formodning er så inkompetente at de ikke får fikset det, så bytter du bankforbindelse. Det er virkelig ikke noe som du kan få hjelp til på et tilfeldig internettforum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ukjent med Nordea, men hadde i lenger tid et liknende problem DnB: Hver gang jeg skulle betale via nettgiro fikk jeg en melding om dette ikke var tilgjengelig men at det antakelig var fikset neste dag. Men det var det ikke.

 

Måtte ringe banken og det ble fikset, men fikk et inntrykk av at feilen ikke var blant de mest åpenbare. Noe med at jeg ikke jeg ikke var blitt satt opp med riktig tilgang da jeg hadde begynt å bruke nettbanken.

 

Verken jeg eller andre på forumet kan gjøre noe med dette, kun Nordea.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...