Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker en jente, hun ble nettopp sammen med noen andre


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For en stund siden var jeg innom en nettdating-side hvor jeg kom over en veldig søt jente fra samme plass som meg. Hun hadde ikke vært pålogget på tre mnd, men siden vi har felles venner så forhørte jeg meg litt om statusen hennes. Fikk høre at hun var singel og at jeg burde ta kontakt. Jeg var direkte og sa jeg vår åpen for å møtes, eller bare prate på nett først. Først fikk jeg ikke noe svar, men jeg tenkte "hva kan jeg tape?" så jeg la henne til på Facebook og fikk aksept og begynte å prate med henne.

 

Gikk litt trått i starten åpenbart men etterhvert så pratet vi mer og mer, begynte å sende litt snapchats og begge la merke til detaljer ved hverandre. I tillegg har vi ekstremt mye til felles. Jeg fant ut at hun også hadde en kompis i en annen by som hun tydelig var "god venn med" så jeg skjønte at her kan det fort bli noe mellom dem. Han er kompis av ei venninne eller noe sånt. Og for en ukes tid siden ble det da "Facebook-offisielt".

 

Likevel har vi to snakket utrolig mye sammen og det virker ikke som de har noe særlig til felles. Det virker mest som det er venninna som har fått henne til å bli sammen med han. Nå vil hun møte meg, og jeg vil selvfølgelig det samme. Men samtidig vil jeg respektere at hun er sammen med han andre. Jeg har ikke akkurat hatt det beste draget på damene, så hvis vi møtes og vi "klikker" så tror jeg ikke at jeg bare kan la henne gå med han andre.

 

Hva gjør jeg? :huh:Anonym poster: ca13c78d4c1a1a4af15e1901db7d22e2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er sammen med en annen. Kom deg over det.

BS.

Hun er opptatt, gtfo.

BS.

You're to late boy, shame.

BS.

 

Det eneste jeg personlig eier respekt for er giftemål eller barn,ellers er kvinnfolk fritt vilt,og de bestemmer selv hva de vil gjøre,akkurat som menn gjør.

 

 

Anonym poster: 3b4c67d25446bc2891023f2264e3e556 Anonym poster: 3b4c67d25446bc2891023f2264e3e556

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hei. Hvis hun har kjæreste og er forelska i han, så bør du nok la være. Eeeeeeh. Problemet kommer opp hvis du faktisk blir forelska i henne og tenker på henne omtrent 24/7. Da blir det vanskelig. Tror du nesten må kutte kontakten/trappe ned, hvis dere ikke har veldig felles venner da slik at dere møtes ganske ofte, igjennom felles venner da.

Kan jo hende du finner en annen jente på samme nettside eller en annen nettside.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Den beste måten å komme deg over en person på, er nettopp å glemme personen, å møte andre medmennesker, av det kvinnelige kjønnet så klart.

 

Det ironiske her, er at nettopp den måten, er det som får jenta du først likte, til å like deg enda mer.

 

Du går fra å være gutten som så på jenta som premien, til at jenta ser du gjør suksess med andre jenter, og tenker; ''Wow! Hvorfor har jeg ikke sett på han slik før?''. Altså er hele situasjonen snudd. Jenta føler hun i utgangspunktet var den egentlige premien i situasjonen, og at du valgte henne å like, ut i fra tusenvis av andre jenter. Og da blir hun bare enda mer obs på om gutten hun er sammen med nå, bare har guttevenner, eller jentevenner også.

 

Dette er IKKE en taktikk for å få henne tilbake, dette er en metode for å GLEMME henne. Men biproduktet av hele handlingen, er forutsigbart; Legger hun merke til deg, vil hun bare like deg enda mer. Men da har du allerede funnet deg 20 andre jenter som er minst like bra, og kanskje mye kulere også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tenker at TS er ganske forvirret av alle svarene her nå. :p Denne er en vanskelig situasjon og spesiell sådan.

 

Som jeg nevnte tidligere, er selv intolerant for utroskap og ødeleggelse av andres forhold(langtidsforhold), men syns at denne saken er spesiell, da de har vært sammen knapt 2 uker. La oss se på fakta TS har gitt oss:

 

- de har kjent hverandre en god stund og blitt godt kjent

- de har mer til felles enn hun og kompisen

- hun og kompisen er nylig blitt sammen med venninnens hjelp

- hun vil fortsatt møtes

 

Jenta er fortsatt interessert i TS, så finner det litt rart hun valgte kompisen først. TS må egentlig selv bestemme for hva han vil gjøre ut av dette. Dog mener jeg fortsatt at det ikke er for sent å prøve seg.

Ha må da klart uttrykke seg åpent om situasjonen og sine følelser, så får jenta velge selv.

 

Ett fint uttrykk som går igjen i mange, mange tråder: bedre å angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort.

 

Ønsker deg lykke til med saken. Får holde oss oppdatert. :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bedre å bruke handling enn ord. Ordene er under 5 % av kommunikasjonen. Mens med jenter som ikke-verbalt subkommuniserer med hverandre, så er kroppspråk og små detaljer som avgjør meningen i saker og ting. VIS hva du vil. IKKE si. At de ble spleisa av venninnen og på tross av det, holdt seg i 2 uker er et mirakel i seg selv, faktisk.

Endret av Den utvalgte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...