Jump to content
Forumet kan virke noe ustabilt for øyeblikket. Takk for tålmodigheten. ×
Sign in to follow this  
Joachim_F

EA sendte ut feilaktige alfa-invitasjoner for Battlefield 4 (Windows)

Recommended Posts

Gleden ble raskt snudd til skuffelse for mottakerne.

[url=http://www.gamer.no/artikler/148382/ea-sendte-ut-feilaktige-alfa-invitasjoner-for-battlefield-4/]Les hele saken[/url]

Hvordan hjelper det meg at de unnskylder seg? Jeg fikk invite og trodde jeg skulle få spille, så får jeg bare en lusen mail idag om at det var en feil.

EA/DICE bør tenke seg om... Først kjører dem alpha uten W8 støtte også kjører dem på med denne flausa..

Alle får jo Alphatilgang til dette 29. Oktober, så jeg ser ikke helt hvorfor dette var en så big deal.

[quote name='Hofern' timestamp='1372238622' post='20693307']
Alle får jo Alphatilgang til dette 29. Oktober, så jeg ser ikke helt hvorfor dette var en så big deal.
[/quote]

Ehm...? Har du sett på kalenderen du?
Mange vil prøve spillet og gjerne før utgivelsen.

[quote name='Hofern' timestamp='1372238622' post='20693307']
[/quote]
Om eg kunne fått alpha tilgang til eit spel eg likte, 4månadar tidlegare, så hadde det vore ein big deal for meg....

Jeg ble også ganske skuffet. Fikk først mailen en stund etter å ha resatt Origin-passordet mitt, og ble ganske frustrert da jeg ikke fant spillet noe sted på Origin.

[url="http://bildr.no/view/b0xWa2xm"][img]http://bildr.no/thumb/b0xWa2xm.jpeg[/img][/url]

[quote name='TiNuSsS' timestamp='1372238750' post='20693315']
Ehm...? Har du sett på kalenderen du?
[/quote]Ja.

[quote name='hopp1a' timestamp='1372237550' post='20693250']
De burde ha større kompensering enn en "wops" mail.Men så er det jo EA.
[/quote]

Herregud, slutt å hate sånn... *stønn* Mener du virkelig at de burde fått kompensasjon? Når det har skjedd en feil så er det ingen grunn til at noen burde dra nytte av det, selvom du kanskje er sur for SimCity (som jeg forhåndsbestilte uten å klage). Moralen er: slutt å klag!

Denne posten bidro kanskje ikke veldig til diskusjonen men jeg er bare drittlei av folk som driver å hater på EA og andre store selskap, det fører ikke til annet enn nedspamming av forum.

Siden mange her tydeligvis ikke leste mailen de fikk, så siterer jeg her:

"
Please note that this is a highly tech-focused, white-boxed Alpha Trial that does not represent final quality of the game. Most of the level textures will be white (except Soldiers and Vehicles), and performance at this early stage of development will be potentially choppy, with possible issues such as server lag and downtime.
"

Så, om du ikke har en fetish for tidlig alpha, så er det ingen "big deal". Men må innrømme at jeg også var rimelig gira da jeg så tittelen, før jeg leste resten av teksten. :tease:

[quote name='Spitfire396' timestamp='1372244217' post='20693567']
Herregud, slutt å hate sånn... *stønn* Mener du virkelig at de burde fått kompensasjon? Når det har skjedd en feil så er det ingen grunn til at noen burde dra nytte av det, selvom du kanskje er sur for SimCity (som jeg forhåndsbestilte uten å klage). Moralen er: slutt å klag!

Denne posten bidro kanskje ikke veldig til diskusjonen men jeg er bare drittlei av folk som driver å hater på EA og andre store selskap, det fører ikke til annet enn nedspamming av forum.
[/quote]

Faktumet at du forhåndsbestilte SimCity gjør at jeg ikke gidder å prate med deg.

[quote name='TiNuSsS' timestamp='1372236860' post='20693218']
[url="http://tinyurl.com/y8ufsnp"]http://tinyurl.com/y8ufsnp[/url]

... Ikke mer og si om den saken.
Var selv en av de som fikk begge mailene, ble "litt" skuffet...
[/quote]

Den sangen er faktisk fin den! Er ikke så veldig gøy å bli Rickroll'ed..

[quote name='hopp1a' timestamp='1372247477' post='20693715']
Faktumet at du forhåndsbestilte SimCity gjør at jeg ikke gidder å prate med deg.
[/quote]

Hæ? Simcity 4 var jo endeløst gøy, man måtte jo være ganske korka (eller ikke ha prøvd SC4) for å ikke være kåt på oppfølgeren? Det er riktig at det ikke svarte helt til forventningene, og hadde server-problemer i begynnelsen, men det gir ingen grunn til å begynne å sutre. Du er vel av den sorten som mente at telenor burde gi ut galaxy tabs (noe de endte med å gjøre) under 1-kroners tabben sin?

Det er selvsagt skuffende, men feil kan skje, ikke noe å grine over.Det er som om folk leiter etter unnskyldninger for å bli sur og grinete.

[quote name='hopp1a' timestamp='1372247477' post='20693715']Faktumet at du forhåndsbestilte SimCity gjør at jeg ikke gidder å prate med deg.[/quote]

Slutt å skap deg. Som FBEN allerede har påpekt så er ikke alpha-builden bare fryd og gammen... snarere tvert imot.