Gå til innhold

Tegne / male et bilde mot betaling?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er usikker på om dette er plassert i riktig kategori, men jeg fant ingen andre steder å poste når jeg letet.

 

Er det noen her som har erfaring og er kreative nok til å male / tegne / photoshoppe et bilde til meg mot betaling?

 

Det skal være en tegning / et maleri / et bilde av to personer sammen.

 

PM meg på denne kontoen for meg informasjon, gjerne et eller flere eksempler på tidligere verk så kan vi diskutere pris hvis dere er interessert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Er usikker på om dette er plassert i riktig kategori, men jeg fant ingen andre steder å poste når jeg letet.

 

Er det noen her som har erfaring og er kreative nok til å male / tegne / photoshoppe et bilde til meg mot betaling?

 

Det skal være en tegning / et maleri / et bilde av to personer sammen.

 

PM meg på denne kontoen for meg informasjon, gjerne et eller flere eksempler på tidligere verk så kan vi diskutere pris hvis dere er interessert.

 

http://www.atomiccircus-tattoo.com/

 

du får ikke bedre artist en dette trur jeg, Han gjør alt men trur det kan være litt dyrt og det kan ta litt tid men du får ikke bedre resultat en av han uansett hva det er du skal ha.

Lenke til kommentar

Er det ikke bedre bare ta et ordentlig bilde av dere selv, så legge det inn i photoshop? Det har vel et eller annet filter som gjør det om til et slags maleri ? :p

Tja.. Høres ikke så romantisk ut å ta et bilde sammen med kjæresten, ødelegge det på egenhånd i photoshop og gi det i bursdagspresang:P

 

Tenkte mer et eller annet malt / tegnet / photoshoppet bilde av oss i en eller annen weird setting:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...