Gå til innhold

Last of us - sitter fast i starten (pinlig, ja...)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, playthroughs har en tendens til å spoile litt for mye. Spør man på et forum får man vite akkurat det man vil vite, verken mer eller mindre. :) Fantastisk spill, for øvrig. Har kommet et godt stykke ut i spillet, men sliter litt. Har veldig lite ammo, veldig få health packs og bare tre shivs. Hoppet ned i det jeg trodde var et lite område med en fiende, men det viste seg å være en del større en jeg trodde. Det er mange flere fiender enn jeg trodde der, og ingen synlig måte å komme seg tilbake på. Selvsagt ble det autolagret der også, på toppen av det hele. Ooops... :p Men klarer vel å finne en vei ut. Hadde en lignende situasjon tidligere, der jeg måtte snike rundt en god del for å ta ut vakter. Å kjøre rett på gikk heller dårlig. :p

Lenke til kommentar

Husker den gangen jeg ga opp final fantasy 7, kom meg til Acient City (når Aeris dør) men var ikke klar over at jeg skulle "sove" for å komme meg videre, hadde vel en pause på 4-5 måneder. Dette var i 1998 og playthroughs/walktroughs svømte ikke akkuat over på nettet, var såvidt vi hadde tilgang til internett.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...