Gå til innhold

Blizzard gir ut sikkerhetsadvarsel (Mac, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kontoen min har blitt logget in hele tiden av scammers.

 

Diablo 3 og Wow.

 

Irriterende når man ikke spiller lenger og får konstant spamming av kontoen.

 

Også må man luke ut den rette posten fra de falske postene som prøver og få kontoen.

 

Kontoen min er nå stengt og jeg får aldri startet wow med mindre jeg kjøper nytt.

 

Faen for noe hærk

 

Har sikkert mistet Diablo 3 og, men gidder ikke sjekke lenger.

Lenke til kommentar

Kontoen min har blitt logget in hele tiden av scammers.Diablo 3 og Wow.Irriterende når man ikke spiller lenger og får konstant spamming av kontoen.Også må man luke ut den rette posten fra de falske postene som prøver og få kontoen.Kontoen min er nå stengt og jeg får aldri startet wow med mindre jeg kjøper nytt.Faen for noe hærkHar sikkert mistet Diablo 3 og, men gidder ikke sjekke lenger.

 

så slå på authenticator og sms varsling da. din egen skyld om du blir hacket altså.

Lenke til kommentar

Vell Blizzard har blitt beskyldt og gjør det ennå med en begrensning på 16 tegn som max lengde på passord.

Dette er egentlig for kort, men de gjør det som er hakket verre, store og små bokstaver spiller ingen rolle i passord hos Blizzard, du kan forsøke å logge inn ved å taste inn ditt vanlige passord i små bokstaver og det vil funke, noe som betyr at de gjør noe ekstremt galt med hashingen bak kulissene.

Lenke til kommentar

skjønner ikke at folk gidder, og det kan da ikke være så lukrativt å stjele gull av folk... det er så barnslig og unødvendig. selv spiller jeg wow, mest pga loren med kommende 5.4 patchen, og jeg har blitt hacket. nå gjør det forsåvidt ingenting siden blizzard har den beste spill-supporten i verden... kontra swtor, bioware folka der er noen idioter i forhold

Lenke til kommentar

Folk gidder fordi det er penger i det. Veldig mange folk, spesielt i kina. Lever av å selge gull. Gull som har blitt skaffet ved å hacke og scamme. Alle som kjøper gull støtter denne industrien.

 

Lovverket for online-verdier er ikke helt på plass enda. Men jeg ser for meg at i fremtiden vil hacking av spillkontoer kunne straffes på lik linje med innbrudd o.l. De som kjøper gull skal også kunne straffes for heleri. Skulle egentlig bare mangle, spør du meg.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Helt enig, Skurupu.

Blir provosert når folk skriver "waaah, har du mistet noe i et SPILL?"

For de fleste av oss så er digitale eiendeler egentlig det samme som noe fysisk som står i hjemmet vårt. Tyveri er tyveri. Har noen stjelt et stereoanlegg eller gull/items fra deg så er det samme saken. Man kan ha likegodt brukt like mye penger/arbeid i begge produktene.

Lenke til kommentar

Lovverket for online-verdier er ikke helt på plass enda. Men jeg ser for meg at i fremtiden vil hacking av spillkontoer kunne straffes på lik linje med innbrudd o.l. De som kjøper gull skal også kunne straffes for heleri. Skulle egentlig bare mangle, spør du meg.

Hvorfor skal folk som kjøper gull straffes?

Man veksler jo bare inn ordentlige penger med "lekepenger". Ser ikke hvorfor det skulle være noe kriminelt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...