Gå til innhold

– PlayStation 4 får 20 eksklusive titler det første året (PS4)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"? 12 av spillene er nye merkevarer."12 nye merkevarer er jo ganske bra da, får bare håpe noen av de blir en verdig franchise å fortsette med :)
Mesteparten av de skal være indie titler har jeg hørt.

 

De omtalte titlene er fra Sonys egne studio (og tilsvarende for Microsofts eksklusive titler). De kan dermed ikke være indie.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hittil er spillene i X1's favør. Vi får se, skal uansett ha begge konsollene, men Sony har ikke imponert meg enda :) Gleder meg til å få vite mer om spillene!

 

Er litt usikker selv. Veldig spent på hva TO:1886 egentlig er for noe. Ellers virker Titan Fall for Xbone spennende. Ingen tittler som har vært "må ha" for noen av konsollene så langt skal jeg være ærlig. Sånn sett har ingen imponert tittelmessig. Blir vel PS4 først og xbone når den blir rimlig tenker jeg :D

 

Lenke til kommentar

Er litt usikker selv. Veldig spent på hva TO:1886 egentlig er for noe. Ellers virker Titan Fall for Xbone spennende. Ingen tittler som har vært "må ha" for noen av konsollene så langt skal jeg være ærlig. Sånn sett har ingen imponert tittelmessig. Blir vel PS4 først og xbone når den blir rimlig tenker jeg :D

Ett spill jeg "må" ha er Dead Rising 3 og Project Spark. På PS4 så er det hittil bare de "gamle gode" som Killzone og Infamous. Håper på noe nytt og givende :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vanvittig mange spill på gang. I tillegg kommer det eksklusive spill til PS3 og VITA også.

 

Dette blir kjempebra.

Håper på noen spill fra Japan.

 

Et nytt Tales of kanskje? Spilte nylig gjennom Tales of Graces F, og det var veldig artig. Nå gleder jeg meg stort til Tales of Xillia. Også det nye til Level 5 da. Djiiz, det gleder jeg meg til. Ni No Kuni var jo fantastisk.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...