Gå til innhold

– Dragon Age: Inquisition er et splitter nytt kapittel (PS3, PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At de fjerner 3-tallet gjør det ikke mer tiltalende. Jeg forblir skeptisk til jeg ser en gameplayvideo eller får testet en demo. Mulig det blir kjøpt for å fullføre storyen, jeg digget eneren, noe av det beste jeg har spilt med tanke på story. Og jeg må jo få fullført den.

 

Billigsalg ftw! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At de fjerner 3-tallet gjør det ikke mer tiltalende. Jeg forblir skeptisk til jeg ser en gameplayvideo eller får testet en demo. Mulig det blir kjøpt for å fullføre storyen, jeg digget eneren, noe av det beste jeg har spilt med tanke på story. Og jeg må jo få fullført den.Billigsalg ftw! :)

 

Storyen blir ikke fullført i neste spill. Dragon Age er ingen planlagt trilogi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Storyen blir ikke fullført i neste spill. Dragon Age er ingen planlagt trilogi.

 

Med tanken på at Morrigan er med, så tar jeg det som en oppfølger. Kall det en saga da. Noe som utspiller seg over laaaang tid. trenger ikke å være en trilogi for min del, storyen, settingen og alt slikt er fantastisk. Fikk lyst til å spille DA igjen :tease:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...