Gå til innhold

hvordan kvitter man med seg et lik


Strekene

Anbefalte innlegg

Bor man i en stor by hvor det går mange mange mange tonn med søppel igjennom systemet hver dag er det jo ikke verre enn å kappe det opp sånn at det passer bra i en søppelsekk (hadde dobbelpakket ett par ganger men hatt noen luftehull for at det ikke skulle dannes vakum når liket råtner. (hadde gjort kappingen i ett badekar samt. selvfølgelig vasket badet nøye med klorin eller salmiakk etterpå.)

 

Hadde det vært viktig at liket ikke skulle bli identifisert hadde jeg revet ut tennene og hevet hendene i matavfallet samt. passe på at de er i midten i posen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 år senere...
Videoannonse
Annonse
gsgdsgg skrev (På 24.6.2013 den 21.04):

hei :) hva er den beste måten på å kvitte seg med et lik? Jeg tenkte mest på å hive det langt ut på havet?? men ellers så kan man jo oppbevare det i fryseren, men blir det da lukt etter hvert eller kan det holde seg i flere år? :hmm:

Du kan kjære kroppen i biter, for å så kaste bitene forskjellige plasser. Kvitter du deg også med rester fra kroppen og DNA og Skjæreverktøyet så finner sikkert ingen levningene:) det er dette jeg har gjort. 
 

Neida

Lenke til kommentar
Anonym5678854 skrev (4 minutter siden):

Du kan kjære kroppen i biter, for å så kaste bitene forskjellige plasser. Kvitter du deg også med rester fra kroppen og DNA og Skjæreverktøyet så finner sikkert ingen levningene:) det er dette jeg har gjort. 
 

Neida

Ved å spre bevisa utover så er det mykje større fare for at nokon finn ein del. Det er ikkje nødvendig med heile liket for å dømme nokon for drap. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...