Gå til innhold

Ellen Page om likheten til The Last of Us-Ellie (PS3)


Anbefalte innlegg

Haha digger reaksjonen fra Naughty Dog.

 

Glad de ikke tok henne med i spillet. hater når de bruker folk som ikke har peiling på stemme skuespill,

 

Se for deg James Wood tar over stemmen til Mario, eller Jennifer Anniston blir den nye Zelda. (oh wait, den siste hadde ikke vert så dårlig ;) )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er vel at det er normalt at spillkarakterer m.fl. følger reglene rundt det gylne snitt og symmetrisk ansikt. Hvis man bruker disse og lager figurer som skal være et gjennomsnitt av penest mulig, så havner man lett nær denne figuren (med variasjon i hårfarge etc).

http://www.dinside.no/803012/hvorfor-ser-vi-paa-henne-som-vakker

Lenke til kommentar

Liker hvordan media blåser denne saken opp. De får det til å se ut som at hun har saksøkt naughty dog eller noe for å ha brukt det hun synes er likt ansiktet hennes i et spill. Hun klandrer jo ingen, bare sier sin egen mening om at hun synes at trynet var for likt fordi hun fikk et spørsmål om det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Trynefaktoren er høy, men hun lever tross alt av å eksponere seg i media, som alle andre driver hun ikke dugnad og må beskytte sitt "varemerke". Forståelig, ikke mer enn det.

Nei hun vet jo ikke så mye om det.

Det er bare media som har blåst saken opp hele tiden, som Kotaku.

Hun har bare hørt hva fansen sier og nå svarer hun på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trynefaktoren er høy, men hun lever tross alt av å eksponere seg i media, som alle andre driver hun ikke dugnad og må beskytte sitt "varemerke". Forståelig, ikke mer enn det.
Nei hun vet jo ikke så mye om det.Det er bare media som har blåst saken opp hele tiden, som Kotaku.Hun har bare hørt hva fansen sier og nå svarer hun på det.

 

Ja, leste nettopp Twittermeldingen som startet alt, skal si dette har blitt blåst opp noe sinnsykt.

Lenke til kommentar

Hvis man bruker disse og lager figurer som skal være et gjennomsnitt av penest mulig, så havner man lett nær denne figuren (med variasjon i hårfarge etc). http://www.dinside.n...enne-som-vakker

 

I utgangspunktet var jeg helt med på det du sa, til du backa det opp med en artikkel som sier:

"Britney Spears, et av vår tids store skjønnhetsidealer"

og det sparka liksom beina helt under alt.

 

ce54581e7798eef11acfbafc1fd00ba0_31_784x262.s.jpg

 

britney_spears_ugly.jpg

Hvis denne dama er det gyldne snittet, er det fortsatt romslige slingringsmonn innenfor uten at det blir helt likt.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

Svaret hennes: "I guess I should be flattered that they ripped off my likeness, but I am actually acting in a video game called Beyond Two Souls, so it was not appreciated."

 

- Tror ikke det nødvendigivis var ment seriøst, kunne fint tolkes ironisk/på en tullete måte syntes nå jeg. Uansett, utrolig trist å se at gamer.no lager en artikkel om dette. Når jeg vil lese at kjendiser fiser leser jeg VG, når jeg vil lese om spill/anmeldelser/spillmesser/konsoller osv. leser jeg gamer.no.

 

Skjerpings!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal Ellen Page spille en figur som heter Jodie Foster?

Sikker på at det ikke er Jodie Foster som skal spille Ellen Page?

Hva skjer her a, de veit vel at Jodie Foster er en kjent skuespiller.

Hva blir det neste, skal hovedpersonen i neste Half-Life hete Bruce Willis?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...