Zamot Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 Har en Pioneer DVD-115, som høres ut som et jetfly. Noen som vet hvor jeg kan laste ned drivere eller noe slik at den ikke kjører med så høyt turtall? Har hørt at det skal gå ann...
mandela Skrevet 24. september 2003 Skrevet 24. september 2003 snakker du om dvd i datamaskinen? hvis ja, bruk nero's drive-speed tool
Zamot Skrevet 24. september 2003 Forfatter Skrevet 24. september 2003 Ja, DVD-ROM i datamaskin... Hvor finner jeg nero's drive-speed tool? Fint med linker.. Men kan vel søke litt selv også, men nå tar jeg kvelden!
qwert Skrevet 25. september 2003 Skrevet 25. september 2003 Her: http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=ne...drivespeed.html
Zamot Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Skrevet 17. oktober 2003 okei lastet ned.. Hvilke instillinger er OK å bruke? Tenker først og fremst å redusere DVD-lesingen. Hvor raskt er nødvendig for å lese DVD?
Calm Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 okei lastet ned..Hvilke instillinger er OK å bruke? Tenker først og fremst å redusere DVD-lesingen. Hvor raskt er nødvendig for å lese DVD? 1x hastighet går jeg ut ifra Blir vel et slags minimum av hva det er fornuftig å kjøre på
MorePower Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Pioneers hjemmeside Utility som du kan bruke til å senke hastigheta med mer.
Zamot Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Skrevet 17. oktober 2003 kan pioneers programvare gjøre noe mer fornuftig da? Trenger vel ikke å senke hastigheten under 1? eller? Hva slags hastighet kreves for DVD-Lesing?
FJERNET111 Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 kan pioneers programvare gjøre noe mer fornuftig da? Trenger vel ikke å senke hastigheten under 1? eller? Hva slags hastighet kreves for DVD-Lesing? Vel... hvis du bruker den til å legge inn spill m.m. så ville jeg anbefalt en litt høyere hastighet. Hvis ikke du vil bruke over 1 time på å legge inn ting da
Zamot Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Skrevet 17. oktober 2003 På CD-lesing er det jo greit med høyere hastighet. Men DVD brukes av meg foreløpig bare til å se film. Så hva bør denne stå på??? Den pioneer-programvaren, var kun til dvd 116, jeg har 115... Har ikke fått programmet til å funke helt heller. Og så er det et spørsmålstegn over ikonet i trayen..
MorePower Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 SPDWIN.exe 115 står ikke oppført blant de som er støttet til denne heller, men det skader ikke å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå