Gå til innhold

Disse spillene imponerte oss på E3 2013 (PS3, PS4, WiiU, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig enig med Audun om Nintendo. Har hatt alle NIntendo-maskiner siden NES, men har enda ikke gått til anskaffelse av Wii U. Hadde håpet at noe fra E3 kunne ha bikket meg over til "må-ha". Men faktum er at det var en traust line-up av oppfølgere med c/p-gameplay og mekanismer (selvfølgelig med marginale videreutviklinger og bedre grafikk) på samtlige av oppfølgerne. Et nytt Zelda kunne kanskje ha fått meg til å holde kjeft. men faktum er at Nintendo ikke har viste et mikrogram av innovasjonsglede, som for eksempel Super Mario Galaxy flagget med under Wii-æraen.

Misforsto meg rett, alle de koselige, nostalgiske franchisene til Nintendo er alltid kvalitativt gjennomførte. Og det er mulig at jeg er bortskjemt i en alder av 33. Men hvorfor skal jeg glede meg i stykker over et nytt 2D Mario og Donkey Kong som spiller på nøyaktig de samme strengene som de har gjort i de siste 20 årene av mitt liv?

"X" var endog nærme i å overbevise meg. Et par slike spill til, så kanskje Wii U...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
, som for eksempel Super Mario Galaxy flagget med under Wii-æraen.

Misforsto meg rett, alle de koselige, nostalgiske franchisene til Nintendo er alltid kvalitativt gjennomførte. Og det er mulig at jeg er bortskjemt i en alder av 33. Men hvorfor skal jeg glede meg i stykker over et nytt 2D Mario og Donkey Kong som spiller på nøyaktig de samme strengene som de har gjort i de siste 20 årene av mitt liv?

"X" var endog nærme i å overbevise meg. Et par slike spill til, så kanskje Wii U...

Folk er vel litt delte i den diskusjonen. Galaxy var for meg en søpleserie som de forhåpentligvis ikke lager flere oppfølgere til. Gode spill de viste frem denne gangen, blir nok et kjøp senere når alt kommer.

Endret av Rottenspacehead
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns det var plenty med spill som jeg er 98% sikker på kommer til å kjøpe:

 

Watch Dogs, FF XV, Kingdom Hearts 3, Titanfall, Destiny, Battlefield 4, The Witcher 3, Killzone, InFamous Second Son, The Order 1886

 

Vurderer å kjøpe inn en Wii U i sommer før de nye konsollene kommer. :) Det er ingen Wii spill som IKKE virker på Wii U? Å hvordan fungerer det med spillene kjøpt på Wii Shop (N64 spill osv), får jeg overført disse?

 

Det X spillet fra Monolith ser ut som ett "must buy". :D

Lenke til kommentar

Tja, Sony holdt stø kurs, MS dreit seg ut og Nintendo sliter med å komme seg ut av grøfta di har ramla uti. Elles var det spill som fenga mest for min del.

 

 

 

PC får eit spill eg vil vurdere; DayZ Standalone. I tillegg vil eg vurdere The Witcher 3: Wild Hunt når eg har sett korleis den gjere seg på PC vs PS4.

 

Wii U fekk 3 spill eg vil vurdere; Bayonetta 2, The Legend of Zelda: The Wind Waker HD og X.

 

 

 

XO hadde 3 spill som eg kunne vurdert; Forza Motorsport 5, Minecraft: Xbox One Edition og Project Spark. Men MS dreit seg såpass ut på E3 som det overhode er mulig og har mest sannsynlig ikkje sjans på å få meg mot sin nye konsoll.

 

PS4 hadde 9 spill eg vil vurdere; Blacklight: Retribution, Daylight, Deep Down, Driveclub, Infamous: Second Son, Killzone: Shadow Fall, Knack, Oddworld: New 'n Tasty og The Order: 1886. I tillegg Viser Sony seg å være meir framtidsretta mot indiespill og holder fast på at dette er ein spillkonsoll med apper for meir. Dvs at eg sjølv muligens kan få skreddersy konsollen slik det passer meg.

 

Av multispilla som kommer ut til både XO og PS4 vil eg vurdere desse 16; Assassin's Creed IV: Black Flag, The Crew, Destiny, Dying Light, The Evil Within, Kingdom Hearts III, Mad Max, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, Mirror's Edge 2, Need for Speed: Rivals, Thief, Tom Clancy's The Division, Trials Fusion, Watch Dogs, The Witcher 3: Wild Hunt og Wolfenstein: The New Order.

 

Slik det ligger ann nå har PS4 25 spill framover som kan trigge eit kjøp. XO har 19 spill og ei dårlig holdning til forbrukere.

 

 

 

Xbox 360 har ikkje eksklusive spill eg vil bry meg med.

 

PS3 hadde 9 spill som eg vurderer eller allereie har bestemt meg for; Beyond: Two Souls, Dead Nation, Dragon's Crown, Kingdom Hearts HD 1.5 ReMix, The Last of Us, Luftrausers, Puppeteer, Rain og Until Dawn.

 

Av multispilla som ikkje kjem ut på next gen har eg 16 spill eg vil vurdere til PS3; Brothers: A Tale of Two Sons, Castlevania: Lords of Shadow 2, Dark Souls 2, Deadpool, DuckTales Remastered, Killer is Dead, Lego Marvel Superheroes, Magrunner: Dark Pulse, Murdered: Soul Suspect, Rayman Legends, Saints Row IV, Sherlock Holmes: Crimes and Punishments, South Park: The Stick of Truth, Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist, The Wolf Among Us.

 

PS3 har minst 25 spill til å by på. Spesiellt sia eg heretter skipper Xbox360 og det meste som har med MS å gjere.

 

 

 

PS VIta hadde 2 spill eg vil vurdere; Killzone: Mercenary og Tearaway.

 

 

Alt i alt hadde E3 mengder med spill å by på sjølv om di fleste spilla allereie var på lista mi.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...