Gå til innhold

Reisebrev: E3 2013, dag 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite spørsmål til Audun. Har mange gamle pc blader liggende. skal vi se, ett her fra år 2000. Mye bildeplass blir brukt til å ta bilde av de pene playboy modellene som for anledningen er kledd ut fantasy rustninger og lignende. Så mitt spørsmål er som følgende, har spill industrien vokst opp litt, å fjernet dette fra E3, eller er det journalistene som har gjort det å bare ikke beskriver det lenger?

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar

Lite spørsmål til Audun. Har mange gamle pc blader liggende. skal vi se, ett her fra år 2000. Mye bildeplass blir brukt til å ta bilde av de pene playboy modellene som for anledningen er kledd ut fantasy rustninger og lignende. Så mitt spørsmål er som følgende, har spill industrien vokst opp litt, å fjernet dette fra E3, eller er det journalistene som har gjort det å bare ikke beskriver det lenger?

 

Jeg har aldri vært noen fan av modellene som figurerer på messegulvet. For all del, de gjør en glimrende jobb, og jeg føler ikke for å dømme de for at de ønsker å tjene en slant på slikt eller at de er i veien. Men for meg har spillmessene alltid handlet om spill, og ikke de lettkledde damene som er betalt for å fremstille et produkt fra sin beste side. Da synes jeg faktisk det er hakket kulere med cosplayere på Gamescom eller andre messer, selv om jeg ikke skal påberope meg en stor interesse på det feltet heller.

 

Samtidig virket det som om det var svært få båseberter på E3 i år, i hvert fall sammenlignet med i fjor. Det var masse pene kvinner der, både fra pressen og i industrien, men ikke lettkledde berter slik vi har lært oss å forbinde med messene. Kanskje begynner industrien å bli mer moden, eller kanskje selskapene valgte å bruke pengene på noe annet i år.

 

Jeg tror også en del presse vegrer seg for å fronte båsebertene på samme måte som tidligere. Kotaku, som tidligere har vært en versting, har for eksempel så vidt jeg kan se ikke en eneste artikkel om fenomenet i år. Kan hende både pressen og industrien holder på å vokse opp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...