Gå til innhold

DayZ-utvikleren vil lage spill om fjellklatring (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er singleplayer inkludert, skal jeg kjøpe det. Med ustabilt nett på en forferdelig lav hastighet, kommer man ikke langt på online.

 

Jeg tror ikke du burde regne med singleplayer. Det blir jo ofte sett på som ett mmo-spill. En stor del av Day Z er at du møter andre spillere og enten jobber med eller mot hverandre. (nå har det egentlig blitt sånn at man blir skutt så fort man møter andre spillere, så akkurat den delen er litt ødelagt). Men jeg tror ikke du får så mye ut av å spille dette alene.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror ikke du burde regne med singleplayer. Det blir jo ofte sett på som ett mmo-spill. En stor del av Day Z er at du møter andre spillere og enten jobber med eller mot hverandre. (nå har det egentlig blitt sånn at man blir skutt så fort man møter andre spillere, så akkurat den delen er litt ødelagt). Men jeg tror ikke du får så mye ut av å spille dette alene.

Nei, men som sagt kan jeg spille online.
Lenke til kommentar

Bare meg som er litt nervøs på vegne av Rocket nå egentlig ? Jeg syns ikke disse videoene imponerer noe. Klart det er en forbedring fra DayZ modden men det er fortsatt litt rare animasjoner syns jeg og gameplay generelt. Noe jeg finner litt rart siden dem skal ha motion capture denne gangen. Klarer ikke å sette fingeren på det, det er noe med disse Arma spillene som bare ser og føles litt .... uproft ut.

 

Elsket dayz og elsker Arma men skulle ønske det hadde samme kvalitet på animasjoner og styring sånn som nye State of Decay eller Dead Rising 3. De er selvsagt mer arkade men tenker på selve animasjonene og feelingen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er singleplayer inkludert, skal jeg kjøpe det. Med ustabilt nett på en forferdelig lav hastighet, kommer man ikke langt på online.

 

Jeg bruker og joine servere med lite folk, da møter du aldri noen.

For mye folk på starten er bare meningsløs, folk ligger og sniper hvor du kan få de beste tingene.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg bruker og joine servere med lite folk, da møter du aldri noen.

For mye folk på starten er bare meningsløs, folk ligger og sniper hvor du kan få de beste tingene.

Du misforstår. Online er det jeg helst vil spille. Desverre har jeg ikke muligheten grunnet nettverket. Ikke spør om det, for jeg hat gjort alt fra å bytte kanal, ringe get og resette router og modem. Derfor er det fint om offline er inkludert, da jeg har gledet meg til dette spillet lenge.
Lenke til kommentar

Bare meg som er litt nervøs på vegne av Rocket nå egentlig ? Jeg syns ikke disse videoene imponerer noe. Klart det er en forbedring fra DayZ modden men det er fortsatt litt rare animasjoner syns jeg og gameplay generelt. Noe jeg finner litt rart siden dem skal ha motion capture denne gangen. Klarer ikke å sette fingeren på det, det er noe med disse Arma spillene som bare ser og føles litt .... uproft ut. Elsket dayz og elsker Arma men skulle ønske det hadde samme kvalitet på animasjoner og styring sånn som nye State of Decay eller Dead Rising 3. De er selvsagt mer arkade men tenker på selve animasjonene og feelingen.

 

 

Dette er jo 100 ganger bedre en en gamle modden.

De har sikkert enda mye igjen og fikse.

 

De har fjernet all frustrasjon fra spillet som er mye av demperen til Modden, jeg klarte ikke spille mere på grunn av dårlig meny, bugs og elendig zombie animasjon.

Digget den nye hoppe animasjonen til spilleren.

Lenke til kommentar
Bare meg som er litt nervøs på vegne av Rocket nå egentlig ? Jeg syns ikke disse videoene imponerer noe. Klart det er en forbedring fra DayZ modden men det er fortsatt litt rare animasjoner syns jeg og gameplay generelt. Noe jeg finner litt rart siden dem skal ha motion capture denne gangen. Klarer ikke å sette fingeren på det, det er noe med disse Arma spillene som bare ser og føles litt .... uproft ut. Elsket dayz og elsker Arma men skulle ønske det hadde samme kvalitet på animasjoner og styring sånn som nye State of Decay eller Dead Rising 3. De er selvsagt mer arkade men tenker på selve animasjonene og feelingen.
er jo 100 ganger bedre en en gamle modden.De har sikkert enda mye igjen og fikse.De har fjernet all frustrasjon fra spillet som er mye av demperen til Modden, jeg klarte ikke spille mere på grunn av dårlig meny, bugs og elendig zombie animasjon.Digget den nye hoppe animasjonen til spilleren.

 

Det ser litt bedre ut ja. Men ikke 100 ganger ville jeg sagt.

Det ser fortsatt glitchy ut (Zombier står halvt inne i vegger osv...)

Og det at Zombier løper like kjapt som Ussain Bolt og hopper som en olympisk mester gjør at jeg ikke kjøper dette. Zombier skal gå sakte og det skal være mange av dem.

Project Zomboid er nok heller min greie da. Check it out

Lenke til kommentar

Ser kult ut, men hadde forventet mye mer enn dette. Da spesielt tenker jeg på zombiene. De har forbedret animasjonene, men de er fortsatt jævlig glitchy, og de løper alt for fort, samtidig som det ser ut som om de kan slå deg 5m unna på magisk vis, ikke spesielt mye forbedret fra modden. Det var de glitchy zombiene som drepte dayz for min del, og ser ut til at det kommer til å være omtrent like merkelig zombier i standalone. Og hvor i alle dager er ragdoll effekten? må si meg litt skuffet...

Lenke til kommentar

Må ærlig talt si jeg er litt skuffet over den videoen. Mest pga. zombiene. De så faktisk verre ut enn jeg noensinne har sett i alphaen!

Så feks. en zombie som hoppa med et kengurusprang igjennom spilleren samtidig som den puncha han i trynet.. Herregud så dårlig!!!!

 

Jeg hadde håpet på mer Walking Dead aktige zombier, som griper deg fast og biter og river i deg.

 

Så masse annet som virka utrlig uferdig. Så her er det mye arbeid som gjenstår før release. Rocket, you got work to do!

Lenke til kommentar

Å kalle det zombier blir jo også feil. En zombie er en nesten hjernedød skapning som går rundt og vil spise rått kjøtt. Så de vil bare halte eller slepe seg sakte rundt.

DayZ burde heller bruke idéen til 28 dager senere: et virus som gjør mennesker gale = ergo, da kan han justifye at de løper rundt og oppfører seg smarte.

Lenke til kommentar

DayZ burde heller bruke idéen til 28 dager senere: et virus som gjør mennesker gale = ergo, da kan han justifye at de løper rundt og oppfører seg smarte.

 

Høres ut som en billig unnskyldning for at man ikke gidder eller evner å implementere "ekte" zombies.

Endret av TMfrantic
Lenke til kommentar

Veit ikke om mange her har sett de "ekte" zombiefilmene som jeg liker å kalle dem fra Romero på 80 tallet. Han lagde også en svart-hvit før det også.

Det som gjorde filmene bra var samholdet i menneskegruppen som prøvde å overleve.

Er vel også derfor DayZ er så populært. Du kommer lenger ved å samarbeide, men hvem i gruppen er en kujon f.eks?

Så om zombiene løper eller halter sakte er egentlig ett fett. Men skal de løpe drit kjapt, så kan det ikke være for mange av dem samtidig, da blir spillet så og si umulig.

Personlig foretrekker jeg hundrevis av zombier på ett sted som går sakte men sikkert mot deg.

Håper også de gjør at zombier kan ødelegge dører, knuse vinduer, og også tre-vegger som de kan rase ned hvis de er mange nok.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...