Gå til innhold

Hva syns du om iOS 7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan få Android 2.1 til å se mye penere ut enn det der på 1 minutt uten root og uten å fikle noe med Android.

 

Så hva er det som er så spesielt med det bildet du postet?

 

 

Han sa vell aldri noe som helst om hvorvidt du kunne få Android til å se bra ut? Tviler vell sterkt på at du klarer å få Android 2.1 til å se spesielt bra ut på under 1min uansett, men det var vell mer en talemåte fra din side regner jeg med.

 

Det er uansett helt unødvendig å være såpass aggressiv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hater Android, det ser barnslig og tullete ut. Vil derfor beholde iOS ikonene slik de var, og ikke på leketøysnivå slik Android har.

 

Litt av poenget med android er at man skal kunne få det til å se ut som man vil. Om det ser barnslig og tullete ut, kan du endre på alt slik at det ikke gjør det lenger (ikoner, menyer, låseskjerm osv)

 

Men dette ble veldig off topic. Apple burde tillate mere endring av utseende.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Han sa vell aldri noe som helst om hvorvidt du kunne få Android til å se bra ut? Tviler vell sterkt på at du klarer å få Android 2.1 til å se spesielt bra ut på under 1min uansett, men det var vell mer en talemåte fra din side regner jeg med.

 

Det er uansett helt unødvendig å være såpass aggressiv.

 

Tror ikke du tok poenget mitt.

 

Han sa først at det så så pent ut i det bildet han viste. Så sa jeg at det er ikke er noe mere pent enn det man kan få på eldgamle Android 2.1. Jeg kan få en hvilken som helst Android versjon (fra Android 2.0 og oppover) til å se mye penere ut enn det han viste på sitt bilde. Derfor spurte jeg på hva som var så spesielt med det bildet han postet?

 

Jeg syns det ser pent ut. Hva andre OSer kan og ikke kan gjøre er totalt irrelevant for min del.

 

Ja jøss, du fant et fint bakgrunnbilde som det finnes millioner bilder av fra før av. Ja bildet var sikkert fint, men det er kun bildet som er fint der. Men hva var liksom poenget med å vise frem et fint bilde?

Endret av Bowers & Wilkins
Lenke til kommentar

Himmel og hav, stått opp med feil bein i dag eller? Dette er tross alt en "Hva syntes du om iOS 7?" tråd, og som du sikkert har fått med deg så har jo mange slengt litt med leppa angående den nye utseende på iOS 7 så MartinF ønsker å dele sitt syn på saken og viste et meget pent bilde av låsskjermen på sin iPhone med iOS 7.

 

Det er overhode ikke noe behov for at du skal gå helt bananas bare fordi en bruker ønsket å ytre sin mening og vise oss et skjermbilde, makan til nederdrektig holdning ovenfor andre mennesker er det lenge siden jeg har sett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har kjørt iOS7 beta siden det ble sluppet både på iPhone 5 og på iPad siste generasjon.

 

Utseendet er jeg delt om. Jeg synes det opprinnelige utseendet de slapp med beta 1 hadde potensiale, men føler vel at de feiger ut nå når de gjør minimalismen mindre minimal ved å øke størrelsen på skrift og statusbar / legge til piler etc. Samtidig så synes jeg at endringen på langt nær er så stor som Apple prøver å få det til å virke som den er. Det virker mer som et nytt skall på iOS6 med en litt forbedret nedtrekksmeny og en ny widget med snarveier.

 

I bruk synes jeg langt på vei at det er et stort steg i rett retning. Den nye multitaskingen er langt på vei en gimmick, men det er enklere å lukke applikasjoner, noe som gjør den verdt endringen uten problem.

 

Det er litt uvant å se Apple kopiere funksjonalitet uten å tilføre noe slik de har gjort med kontrollpanelet sitt. Jeg hadde forventet at de hadde kommet med noe unikt når de først skulle gjøre det. (Geofencing med tanke på menyutvalg i kontrollpanel f.eks.)

 

Batteri og stabilitet skjønner jeg ikke at folk orker å nevne en gang på en beta som dette, så det sparer jeg til GM.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Jeg kan få Android 2.1 til å se mye penere ut enn det der på 1 minutt uten root og uten å fikle noe med Android.

 

Så hva er det som er så spesielt med det bildet du postet?

I can make a pig look pretty in 3 seconds, still does not make pig nice. Endret av Theo343
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når det er snakk om "pretty or not" er det akkurat ett fett om det er en gris eller en haug med larver.

 

Men hvis du vil dra "android lar deg forandre mer enn ios" (som rett og slett er et faktum) over til "keg liker ikke android" blir det samme møla ios og android supportere har vært igjennom gang på gang, og hva er poenget.

Folk tar feil og nekter innse det, samt forveksler egne kriterier med objektiv sannhet, så enkelt er det bare. Må bare accept it and move on.

Lenke til kommentar

Jeg er litt i grenseland mellom Android og IOS som min "hovedplattform", men har de siste par årene for det meste brukt iPhone. Etter å ha installert IOS 7 og fulgt oppdateringene gjennom sommeren, står IOS sterkere og sterkere.

 

Utseendet til IOS 7 får meg ikke til å ta av, men det er blitt ennå kjekkere å bruke iPhone. Det er det viktigste for meg. Det er virkelig skjedd en del forbedringer, og med Beta 4 synes jeg endelig tastaturet er blitt lettere å bruke. Det er mer presist enn noensinne. Dette, samt den opptrekkbare hurtigmenyen er noe av det mest gledelige i IOS 7.

 

Det blir spennende å se hva Apple lanserer av iPhones i høst, men jeg har ikke tro på at de går for noe større enn iPhone 5. Dermed kan jeg sannsynligvis spare pengene en ny iPhone vil koste denne gang. Dersom de derimot lanserer en iPhone med fingeravtrykkgjenkjenning, er det mulig jeg revurderer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...