Gå til innhold

Følg Nintendos E3-konferanse her (3DS, WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal nok ikke ha WiiU uansett, men er alltid spennende med nytt Mario og Zelda :)

 

Nå kommer store titler på løpende bånd her, nytt Mario, nytt Mario Kart, blir vel et Zelda også rett etterpå. Bra for Nintendo, dette trengs :)

 

EDIT: Utrolig høflig han direktøren, skikkelig japaner-style. Merker på en måte at Nintendo er noe litt annerledes i forhold til Sony og Microsoft, la det for alle del være sånn.

Endret av Selvin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håpte på et nytt-nytt Zelda-spill og ikke bare en remake av WW, men mye annet bra her. Tror kanskje jeg venter til neste priskutt med å faktisk kjøpe en Wii U, det skjer jo tydeligvis ikke allverden før 2014.

 

Forstår iallefall hvorfor de droppet å ha en full-blown konferanse, det hadde blitt litt antiklimaks. Nye Smash Bros var vel tenkt som det store trekkplasteret.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Kan jeg få en "Aye!" fra de som ikke allerede er hardcore-nintendo fans her, men som kikker på fordi de sitter på gjerdet med tanke på å kjøpe Wii U?

Jeg kunne tenkt meg å gi deg en "Aye!" mtp på alt online/paywall/eierskap- fjaset til de to andre konsollene. Men Wii U er bare ikke spennende nok. Nintendo er så utrolig lite kreative

Lenke til kommentar

Man kan si mye rart om Nintendo og spillene deres, men du verden så mye Sony og Microsoft har å lære av denne presentasjonen. Massevis av gameplay og ikke noe fjas. Rett fram. Spill, spill, spill.

 

Da så ikke vi samme Direct. Jeg er en svoren Nintendo fan, og 3D Mario var rett å slett sjokk dårlig.....

Lenke til kommentar

Da så ikke vi samme Direct. Jeg er en svoren Nintendo fan, og 3D Mario var rett å slett sjokk dårlig.....

 

Tror du misforstår. Det jeg prøver å få fram er at mens Sony og Microsoft er mest opptatt av å vise CGI og cut scenes, pluss komme opp med så mange buzzord de klarer for å trekke ut tiden så viser Nintendo stort sett fram gameplay fra spill. Så kan man gjerne synes spillene ser dårlig ut. Det er jo risikoen med å vise fram gameplay i stedet for å prøve å skape en hype ut av spikersuppe, ala Sony og Microsoft.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Oppfølger etter oppfølger og ingenting nytt. Dette var skuffende...

 

Battlefield, ratchet n clank, god of war, killzone, halo, infamous, gran turismo, forza... hva har ikke oppfølgere her? Skuffende iforhold til hva da? De andre konsollene kjører jo på med minst like mye oppfølgere og etablerte konsepter. Nintendo er vel ofte blant de mest innovative på gameplay. Eneste med nintendo som skuffer er at konsollen ikke er "nextgen" med tanke på hardware - Men HD rekker for min del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...