Gå til innhold

Anmeldelse: Gunpoint (Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det retro fordi det er 2d? Synes stilen ganske unik og forbinder den ikke med retro akkurat.

 

Personlig digget jeg grafikken og lyden, spesielt musikken, i spillet her.

 

Jeg er lei av AAA-grafikk. Alle de store blockbuster spillene som ble vist på årets E3 så like ut synes jeg.

Lenke til kommentar

med retro mener jeg....er usikker på hva det kalles, 16-bit grafikk?

Ja, jeg liker indie-markedet og synes det er flott at det har blitt så populær i det siste, men er lei den grafikken. Det var "artig" når det kom, men nå virker det som alle indie-utviklere føler de må kjøre den stilen.

Lenke til kommentar

Selv foretrekker jeg som oftest 2D, og gjerne retro.

De siste tjue års fokus på fotorealisme har jeg for lengst fått i vranga.

 

Glimrende spill forresten, og god anmeldelse. Oppsummerer vel sånn ca. eksakt hva jeg tenker om spillet.

 

Så vil jeg også nevne at det har level editor. Det må vel sies å være en sjeldenhet i disse dager. Av grunner vi så alt for godt kjenner...

Lenke til kommentar

Spiller man dette med mus? Jeg har kun tilgang på laptop med styreflate for tiden, så det er uaktuelt for meg hvis det krever noe som helst musestyring, med unntak i menyer og lignende.

 

Burde ha kjørt en test med laptop-en min, men som Refsa sier så trengs det ikke hurtige bevegelser med musepekeren. Tror du skal klare deg med touchpad.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...