Gå til innhold

Reisebrev E3 2013: Dag 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg som aktiv gamergirl vil nok si at jeg aldri har sett jenter som spiller, med rosa eller unaturlige hårfarger! Eneste som blir "unaturlig" med mitt hår må vell være at det er både blondt og brunt. Thats it liksom. Men ellers vet jeg ikke hvorfor så mange farger håret sitt i unaturlige farger.

Lenke til kommentar

Jeg som aktiv gamergirl vil nok si at jeg aldri har sett jenter som spiller, med rosa eller unaturlige hårfarger! Eneste som blir "unaturlig" med mitt hår må vell være at det er både blondt og brunt. Thats it liksom. Men ellers vet jeg ikke hvorfor så mange farger håret sitt i unaturlige farger.

 

Kjenner flere som farger håret i rare farger. Og der er anime og slikt en stor interesse i tilleg.

 

Men kjæresten min har ikke anime-interesser og har helt vanlig brunblondt-ish hår. Mulig anime og japan er en stor årsak?

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Jeg som aktiv gamergirl vil nok si at jeg aldri har sett jenter som spiller, med rosa eller unaturlige hårfarger! Eneste som blir "unaturlig" med mitt hår må vell være at det er både blondt og brunt. Thats it liksom. Men ellers vet jeg ikke hvorfor så mange farger håret sitt i unaturlige farger.

Fordi det er pent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...