Gå til innhold

Her er årets Xbox-avsløringer fra E3 (XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva gjør denne på topp? Sony blåste dem jo av vannet.
Hvorfor det, om jeg må tør spørre?

 

PS4 ser ut til å tilby bedre hardware, lavere pris, bedre tilgjengelighet og frihet (ingen restriksjoner på spillbytte/bruktspill, ingen nettilgangskrav), mer variert spillkatalog, osv osv. Samt fokus på verdiskapning for gamersegmentet, mens MS legger mer vekt på omsetningen til utgivere og forsøker å kapre TV-tittere (lol?)

 

Jeg foreslår du ser både Microsoft og Sony's konferanser i kronologisk rekkefølge

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PS4 ser ut til å tilby bedre hardware, lavere pris, bedre tilgjengelighet og frihet (ingen restriksjoner på spillbytte/bruktspill, ingen nettilgangskrav), mer variert spillkatalog, osv osv. Samt fokus på verdiskapning for gamersegmentet, mens MS legger mer vekt på omsetningen til utgivere og forsøker å kapre TV-tittere (lol?)

 

Jeg foreslår du ser både Microsoft og Sony's konferanser i kronologisk rekkefølge

Jeg er enig i det meste av det du sier, men Microsoft leverte i massevis når det gjaldt spill. Fargerike spill, mørke spill, indie-spill, skytespill, bilspill, actionspill, kreative spill, slåssespill. Per i dag har Xbone minst like god variasjon som PS4.

 

Når det er sagt så har nok Sony en del megatons på lur. Hverken Sony Santa Monica, Naughty Dog, Media Molecule, Japan Studios eller Polyphony Digital har annonsert spill til PS4.

 

Lionhead er det eneste av Microsoft's store studioer som ikke har annonsert noe til Xbone.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Syntes det er snodig med såpass til fokus på Xbox 360 når Xbox One ikke er tilbakekompatibel.. Da tar jeg det som en selvfølge at flere av disse gode Xbox 360 titlene også kommer i en Xbox One utgave, eller forventer da at folk skal sitte med begge konsollene i året som kommer bare for å være sikker på at de skal kunne spille nye interessante titler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...