Gå til innhold

Åpen verden i neste Metal Gear Solid (PS4, Windows, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trur jeg lar denne serien slutte med MGS4 for meg, dette ser jo veldig bra ut. Men å se Snake bli dubbet av Jack Bauer er alt for feil. Når en karakter har blitt spilt av den samme skuespilleren i rundt 15 år (MGS1 (1998) :S), så kan man ikke bare skifte han ut.

 

Så den eneste måten jeg kan protestere det på er å ikke kjøpe spillet. Heldigvis så kommer det mange andre bra spill nå fremover, som for eksempel Witcher 3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mistet helt lysten for og spille sekundet Jack Bauer begynte og snakke,

 

Major turnoff.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Metal Gear Ground Zeroes and Metal Gear Solid 5 are separate games

 

Yesterday at GDC, Hideo Kojima said that Metal Gear Ground Zeroes and faux-mysterious Phantom Pain were actually together Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain, and also that Ground Zeroes is the prologue. We interpreted that to mean they are one game, but that is not the case. A Konami spokesperson told GameSpot Ground Zeroes and MGS5 are separate titles. OK.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Men så kommer spørsmålet, hvilket spill så vi i traileren da ?o,O

 

Burde ikke Ground Zero vises først siden Phantom Pain er 9 år etter Ground Zero ..

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...