Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mest trist er vel at når den oppvoksende slekt ser noen av bildene her så lizzom "instagram filter" jo

 

Skjønner ikke hvorfor snakker ned på det - er ofte mer utfordrende å få til et spennende bilder med Instagram enn et svær telelinse og billig photoshop effekter. Og jeg vil også si at enkelte Instagram brukere med vanlig mobiler tar bilder som er ett par hakk bedre og proffere enn "kjente" "fotografer" i fotomiljøet.

 

Bruker film mellomformat, fullformat DSLR, speilløst DX og Instagram. Foto er foto, kjipere filterer blir ikke bedre dersom de er mekket til på 27" Eizo skjerm og siste versjon av Photoshop.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor snakker ned på det - er ofte mer utfordrende å få til et spennende bilder med Instagram enn et svær telelinse og billig photoshop effekter. Og jeg vil også si at enkelte Instagram brukere med vanlig mobiler tar bilder som er ett par hakk bedre og proffere enn "kjente" "fotografer" i fotomiljøet.

 

Bruker film mellomformat, fullformat DSLR, speilløst DX og Instagram. Foto er foto, kjipere filterer blir ikke bedre dersom de er mekket til på 27" Eizo skjerm og siste versjon av Photoshop.

 

You're not getting the point. Poenget er at de vet ikke hva film er, akkurat som du kan prøve å forklare Beta, VHS, Walkman til en på 14 år...

 

Jeg liker veldig mange stilarter og teknikker tenk.

Lenke til kommentar

 

 

You're not getting the point. Poenget er at de vet ikke hva film er, akkurat som du kan prøve å forklare Beta, VHS, Walkman til en på 14 år...

 

Jeg liker veldig mange stilarter og teknikker tenk.

 

Eller som en 12åring sa til meg etter at jeg hadde satt på en vinylplate for noen år siden :hvorfor har du så store cder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...