Gå til innhold

Pro Evolution Soccer 14-tråden


Anbefalte innlegg

81vhLiF-zzL._SL1500_.jpg

Endelig er Konami tilbake med en ny utgave av Pro Evolution Soccer som kjører på en motor som går ved navnet Fluidity og er en adapsjon av Kojima Productions' Fox Engine. Spillet har vært under utvikling i 4 år nå og Konami lover et kvantesprang i forhold til det fansen har vært vant til.

Utgivelsesdato: 20. September
Platform: PC, Xbox 360, PS3





*De 6 nøkkelelementene*

 


TrueBall Tech: For the first time in a football simulation, PES 2014 will centre everything on the ball: how it moves, and how players use it. Physics of the ball, stature of the player, speed and height of the pass,… everything will be taken into account to recreate the most realistic football experience on a home system.

Motion Animation Stability System (M.A.S.S.): The players will also be an important part of the game with M.A.S.S. that will increase the realism of physical contacts between players, tackles and decisions taken on the pitch by the AI to have more open games while playing PES.

Heart: Football is all about emotions and the support of the fans will now have an influence on the performance of the team, cheering and acting as the “twelfth man”. On the pitch, the performance of an individual player, good or bad, will also have an effect on the team, giving them a moral boost if he has a moment of individual brilliance; or forcing his teammates to support him if he is not doing well.

PES ID: Introduced in PES 2013, the Player ID system recreated faithfully the movements and skills of about 50 star players. In PES 2014, that number will increase greatly and will also apply to complete squads to replicate a team’s playing style.

Team Play: With the new Combination Plan, our users will be able set up a variety of different tactics in key areas of the pitch using three or more players. These players will make very different runs to exploit holes in the defence or midfield, using the flanks, curved runs, or overlapping play to make themselves available.

The Core: One of the biggest changes will be visual thanks to the new engine. Movements of the players, details of the kits, facial expression, stadiums,… everything will imitate reality. The flow of the match will also be improved with no more cut scenes after specific events. Finally, our fans will see changes concerning free kicks and penalties with more reaction from the defence and a more natural feeling.



*Bilder*

 


PES-2014-3-600x337.jpg

PES-2014-2-600x337.jpg

PES-2014-4.jpg


PES2.jpg

PES1.jpg

1014508_10151481652614327_892404482_o.jp

1014494_10151481976514327_1694070657_o.j

415010_10151483097814327_576870681_o.jpg




*Videoer*

 




*Lisensierte lag, ligaer og turneringer*

 


Offisielle turneringer:
UEFA Champions League
UEFA Europa League

UEFA Super Cup
Copa Libertadores
AFC Champions League

Offisielle ligaer:

Portuguese Primeira Liga

Spanish La Liga
French Ligue 1
Dutch Eredisivie
Argentinian Primera División
Chilean Primera División
Campeonato Brasileiro Série A

 

Uten lisens:

English Premier League - Men inneholder et fullt lisensiert Manchester United.

 

Flere lisensierte lag:

RSC Anderlecht
Apoel FC
Sparta Praha
F.C. Copenhagen
Nordsjaelland
Bayer 04 Leverkusen
FC Bayern München
Schalke04
Olympiacos FC
Paok F.C.
Maccabi Tel Aviv
Legia Warszawa
PFC CSKA Moskva
FC Zenit St. Petersburg
Celtic FC
Motherwell FC
Galatasaray A.S.
Shakhtar Donetsk

 




*Artikler og nyheter*

 



Den offisielle annonseringen av PES14 og info om de 6 nøkkelelementene:
http://winningeleven...ally-announced/

IGN's erklæring på at PES er tilbake i kampen:
http://uk.ign.com/ar...ack-in-the-game

Hvorfor PES14 ikke kommer til neste generasjons konsoll:
http://winningeleven...-question-mark/

 







Mer informasjon og nyheter vil bli lagt til. Ellers vil jeg be dere om å være så snille å hjelpe til med å holde en sunn og fornuftig diskusjon smile.png

Endret av fytech
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vi en PES 13 tråd? Tenkte jeg skulle kjøpe det i morgen, men er fremdeles litt usikker.

 

Hei Aleks. Nei ser ikke ut til å være noen PES 13 tråd. Selv mener jeg at alle som er interesserte i fotballspill bør prøve både FIFA og PES. Du kan jo alltids laste ned en demo for å prøve ut spillet.

Lenke til kommentar

Blir morsomt å prøve Pes i år siden det ser ut som mye er nytt.

 

Har ikke vært særlig fan av det før. Har spilt det litt, men bare become a legend greia, siden jeg liker den bedre enn på Fifa.

 

Får håpe de tar steget opp i år, etter min mening da hvertfall.

Lenke til kommentar

Blir morsomt å prøve Pes i år siden det ser ut som mye er nytt.

 

Har ikke vært særlig fan av det før. Har spilt det litt, men bare become a legend greia, siden jeg liker den bedre enn på Fifa.

 

Får håpe de tar steget opp i år, etter min mening da hvertfall.

 

Nå har de begynt helt på nytt, med en ny og kraftig motor som vil gi et vanvittig løft når det kommer til grafikk, fysikk, animasjoner osv. Dette er noe PES-serien har trengt lenge. Og nå har de endelig fått det. Vi har mye godt å glede oss til :)

Lenke til kommentar

Hva skjer med coveret? Er dette Bayer Munich Simulator 2014?

 

Ikke offisiellt enda ser jeg men.

 

Coveret som du ser ble postet på PES sin offisielle facebook-side. Men ingenting er sagt om hvem eller hva som kommer til å pryde coveret. Om ikke det blir et gjensyn av Ronaldo som var på forrige cover?

Endret av fytech
Lenke til kommentar

Hvordan er Pes kontra FIFA?

Personlig synes jeg FIFA er mange hakk over PES, hvertfall med pes 13 vs fifa 13. Synes fifa ser mere realistisk ut og liker bedre den generelle følelsen jeg får.

 

Når det er sagt, er det mange ting jeg liker veldig godt med PES. F.eks synes jeg spillerene oppfører seg mye bedre, som gjør at jeg spiller Become a legend på Pes istede for å spille be a pro.

 

Derfor tror jeg at om de får på plass en bedre fysikk motor, og generelt banespill. Får det til å føles litt mere realistisk så kan de lett slå fifa ned fra tronen.

Lenke til kommentar

Selv velger jeg det som er best. Prøver både Fifa og PES hvert eneste år, men de siste 3-4 åra (eller noe sånt) har Fifa vært suverent i forhold til PES, men årene før der var PES jævlig mye bedre enn Fifa igjen osv. Om PES utvikler seg igjen kan det jo bli spennende det her.

Lenke til kommentar

Synd at Fifa eier så mange lisenser. Burde vært noe alle kunne få brukt, så det ikke kan bli monopol.

 

Er selvsagt mods vært år som ordner på dette problemet, men dette er jo tungvindt(om mulig i heletatt) på konsoll versjoner.

 

Ja det er trist at det er slik. Det er ikke umulig å laste ned mods til Playstation og Xbox. Man kan laste ned slike "option files" som vil gi riktige drakter, logoer osv. Har selv ingen erfaring med det. Men det skal være mulig. Det å måtte laste ned slike ting skulle man gjerne vært foruten etter som det sikkert er vanskelig nok for den vanlige mannen i gata.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja det er trist at det er slik. Det er ikke umulig å laste ned mods til Playstation og Xbox. Man kan laste ned slike "option files" som vil gi riktige drakter, logoer osv. Har selv ingen erfaring med det. Men det skal være mulig. Det å måtte laste ned slike ting skulle man gjerne vært foruten etter som det sikkert er vanskelig nok for den vanlige mannen i gata.

 

Man trenger ikke de store datakunnskapene for å legge inn en optionfil på PS3/360. Har selv gjort dette helt siden PS2-dagene.

 

Oppskrift

 

- Last ned filen fra en PES fansite (winningelevenblog.com)

- Pakke ut filen (rar-fil)

- Overfør mappen med filene på en USB-minnepenn

- Sett den i PS3'en

- Overfør alle filene til PS3 HDD

- Ferdig!

 

Når man starter spillet, vil optionfilen 'loade' automatisk. Da har man alle offisielle ligalogoer, klubblogoer, drakter osv.

Lenke til kommentar

Man trenger ikke de store datakunnskapene for å legge inn en optionfil på PS3/360. Har selv gjort dette helt siden PS2-dagene.

 

Oppskrift

 

- Last ned filen fra en PES fansite (winningelevenblog.com)

- Pakke ut filen (rar-fil)

- Overfør mappen med filene på en USB-minnepenn

- Sett den i PS3'en

- Overfør alle filene til PS3 HDD

- Ferdig!

 

Når man starter spillet, vil optionfilen 'loade' automatisk. Da har man alle offisielle ligalogoer, klubblogoer, drakter osv.

 

Takker for den fine oppklaringen ^^

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

PES 14 kommer ikke til neste generasjon. Snakk om å skyte seg selv i foten og drepe så og si hele serien. Ikke at det gjør meg noe, men dog, så gir de bare FIFA et meget stort forsprang!

 

Hei Emils. :)

 

 

 

"We’re not sure how quickly the uptake of the next generation will go, The fan base is with the current gen, and before moving on we want to make a good game with the new engine.

Jon Murphy also added:

We’re kind of damned if we do and damned if we don’t. I think we’re in a slightly different position [to FIFA], because we’ve been criticised in the past about producing a ‘next gen’ version when we weren’t ready.

 

Perhaps we’re in a slightly different position to another company in that sense, We can’t get away with producing a version that isn’t absolutely shit-hot on next generation.

I think we want to be confident when we do bring something out and not in a position where people are criticising us for producing a sloppy, second rate port. We’re going to produce something that puts us back to where we should be in terms of quality"

 

 

Legger med denne linken hvis du er interessert i å lese mer: http://winningeleven...-question-mark/

 

Synes det er greit at Konami venter med next gen slik at vi ikke får en cheap upgrade som det var fra xbox/ps2 til xbox360/ps3. At de heller kan konsentrere seg om å lage et godt spill. En av fordelene til Konami er at de har PC-markedet for seg selv noe som er et stort pluss.

 

Noen tenker sikkert at de ikke vil klare å gi ut et godt spill med tanke på at de er fastbundet til nåværende generasjon konsoller. Men dette er ikke tilfelle, xbox 360 og ps3 har nok kraft til å sparke godt i fra seg. Og med den supre Fox Engine og et samarbeid med Havok så kan du forvente et utrolig godt spill! :)

Endret av fytech
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...