Gå til innhold

Forretningsideer mot underskrift på at alt overskudd går til u-land? Noen som er interessert?


Anbefalte innlegg

Noen som er interessert i alle mine forretningsideer, mot at du skriver under på: at alt overskudd går til mat og medisin til u-land? Send meg en melding! Den ene ideen har en totalverdi, da alle omsetninger; når bedriften er på sitt høydepunt: ca 25% av 245,5 MILLIARDER. Den andre selger til ca. 7.5% av verdens befolkning +- for 2.5 MILLIONER ca. hvert 60'ende år. En god del penger der og. Pluss at jeg har fler ideer på lur! ;) Husk at det er mye jobb med dette. Jeg kan la deg tjene 100.000 maks, pr. mnd. Og jeg skal ha maks 50.000 pr. mnd. Resten skal gå til videre utvikling av bedriften (50%), og 50% SKAL UT til fattige land! Om du er arbeidsledig, eller ønsker å jobbe med økonomi, kan dette være en god ide! :)

Endret av N*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En idé er 95% jobb og 5% idé. Det du har er verdiløst.

5% ide er det verdt. Om noen ønsker å realisere de, kan jeg gi dem lov å tjene maks 100.000 mnd, for alle ideene til sammen. Dersom det skulle være interessant.

 

Høyrepolitikken din kan du gå ett annet sted med. Dette er ett emne for folk som ønsker å bidra til samfunnet, fremfor å ødelegge det.

Endret av N*
Lenke til kommentar

Du er ikke tilfeldigvis en nigeriansk prins?

 

:hmm:

Og det er relevant fordi? Hva bryr det deg? Er jeg sort, har jeg liksom ikke lov til å innovere; fordi jeg er mindre verdt? Pussig hvordan du kan påstå at hjerner og hjerter er søppel altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

5% ide er det verdt. Om noen ønsker å realisere de, kan jeg gi dem lov å tjene maks 100.000 mnd, for alle ideene til sammen. Dersom det skulle være interessant.

 

Høyrepolitikken din kan du gå ett annet sted med. Dette er ett emne for folk som ønsker å bidra til samfunnet, fremfor å ødelegge det.

 

Ehh, hvordan bidrar dette til samfunnet når overskuddet går til u-land?

Lenke til kommentar

 

Og det er relevant fordi? Hva bryr det deg? Er jeg sort, har jeg liksom ikke lov til å innovere; fordi jeg er mindre verdt? Pussig hvordan du kan påstå at hjerner og hjerter er søppel altså.

Fordi tilbud som virker for godt til å være sant ofte er assosiert med nigerianske prinser.

Som i denne filmen til Redd Barna:

 

Hvor mye må jeg skyte inn som egenkapital for å få være med på dette prosjektet? Og hva anslår du lønnsomheten til å være de første årene? Siden prosjektet har så stort inntjeningspotensiale, går jeg ut fra at det krever en del kapital. Hvor har du tenkt å få den fra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og det er relevant fordi? Hva bryr det deg? Er jeg sort, har jeg liksom ikke lov til å innovere; fordi jeg er mindre verdt? Pussig hvordan du kan påstå at hjerner og hjerter er søppel altså.

 

Og der forstod jeg at du enten troller, eller så mangler du litt mellom ørene. Referansen til Nigeriansk prins har ingenting med hverken hudfarge eller opprinnelsesland. Tror samtlige på forumet (utenom deg) forstod kommentaren etter å ha lest innlegget ditt.

 

Han kunne like gjerne ha skrevet Enkefru Choo, etter den rike Hong-Kong milliadæren Choo som vil gi pengene sine vekk, eller Mr. Thomas fra the "swizz international mail lottery"..

 

Bare det faktum at du selger inn ideene dine på forumet, samt agressivt går til motangrep på alle som har spørsmål, sier nok.

 

Du får ha lykke til med prosjektene dine - og når du er rik og gir vekk pengene dine, får du heller stå på fremsiden av VG og si "in your face, hardware.no users."

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fordi tilbud som virker for godt til å være sant ofte er assosiert med nigerianske prinser.

Som i denne filmen til Redd Barna:

http://vimeo.com/23605769

 

Hvor mye må jeg skyte inn som egenkapital for å få være med på dette prosjektet? Og hva anslår du lønnsomheten til å være de første årene? Siden prosjektet har så stort inntjeningspotensiale, går jeg ut fra at det krever en del kapital. Hvor har du tenkt å få den fra?

Trengs i utgangspunktet ikke så mye kapital, det kunne hjulpet, og gjort starten kjappere. Men sånn jeg ser det er det mulig å begynne fra bunn av med alle prosjektene.

Lenke til kommentar

Hva anslår du mht inntjening de første to-tre årene?

 

Nå er jeg litt usikker på hva du mener med "Den ene ideen har en totalverdi, da alle omsetninger; når bedriften er på sitt høydepunt: ca 25% av 245,5 MILLIARDER."

 

På den andre ideen din opererer du med 60 år som tidsramme. Kan jeg anta at disse 25% AV 245 mrd har en tidsramme på flere hundre år da, eller?

 

2,5 millioner på 60 år er faktisk ikke spesielt mye.

 

Hele måten du så spesifikt har spesifisert verdien av prosjektene virker egentlig veldig suspekt, kan du si noe om hvilke forutsetninger du har tatt mht risiko, tid og finansiering du har tatt for å komme frem til disse tallene?

Lenke til kommentar

Spennende prosjekt, men ingen som er i stand til å tjene inn 245 milliarder (eller få et firma på føttene) vil jobbe for 50,000kr. Det er sikkert derfor du ikke gidder heller, og prøver å finne noen som kan gjøre det for deg. :)

Jeg vil jobbe med kunst, som er det egentlige talentet mitt. Hvor mye jeg kommer til å tjene på det, er det ingen som vet. Lønningen til sjefen blir forresten 100.000kr, mnd.

 

Jeg har forresten funnet en som er interessert. :)

Lenke til kommentar

Jeg vil jobbe med kunst, som er det egentlige talentet mitt. Hvor mye jeg kommer til å tjene på det, er det ingen som vet. Lønningen til sjefen blir forresten 100.000kr, mnd.

 

Jeg har forresten funnet en som er interessert. :)

 

Jeg ser svært interessert i høre hvordan det går med han videre keep us posted. Eller hvordan han lurer deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...