Jump to content
Forumet kan virke noe ustabilt for øyeblikket. Takk for tålmodigheten. ×
Sign in to follow this  
Arodem

Auksjonshuset i Diablo III skal endres (Mac, PS3, PS4, Windows)

Recommended Posts

Den nye Diablo III-sjefen vil få tilbake «loot»-gleden.

[url=http://www.gamer.no/artikler/146343/auksjonshuset-i-diablo-iii-skal-endres/]Les hele saken[/url]

«endgame»-delen av Diablo III skal gjøres nedre.

*bedre

Tviler uansett på at jeg kommer til å ta opp spillet igjen.

[quote name='Saapa' timestamp='1370522081' post='20623807']
«endgame»-delen av Diablo III skal gjøres nedre.*bedreTviler uansett på at jeg kommer til å ta opp spillet igjen.
[/quote]

Takk. :) Fikset slurvefeilen nå.

Gode nyheter. :) Har ikke sansen for å måtte bruke auksjonshuset i det hele tatt. Man så og si MÅ jo faktisk bruke det for å klare inferno sånn som det er nå. Jeg liker spillet, det er en verdig oppfølger til diablo 2 i mine øyne, men akkurat den delen er no-no.

Spelet har blitt betrakteleg betre sidan det kom ut, men det har jo tatt eit heilt år. Dei neste oppdateringane blir veldig spennande, spesielt no som gjenstandane vil vere i fokus!

[quote name='1337BoX' timestamp='1370522337' post='20623829']
Gode nyheter. :) Har ikke sansen for å måtte bruke auksjonshuset i det hele tatt. Man så og si MÅ jo faktisk bruke det for å klare inferno sånn som det er nå. Jeg liker spillet, det er en verdig oppfølger til diablo 2 i mine øyne, men akkurat den delen er no-no.
[/quote]

Dersom det var en verdig oppfølger hadde jeg spilt det store deler av døgnet, noe jeg ikke gjør.

Hvorfor skal man i det heletatt spille et slikt makkverk når man kan kjøre igang Diablo II og spille Classic Hardcore som i gamle dager?

Jeg syns grafikken er så dårlig at jeg kommer nok aldri til å spille det uansett. Diablo 2 på sin side har veldig bra grafikk og musikk, men gameplayet er såpass kjedelig at jeg aldri har kommet lengre enn til ørkenverdenen. Oi! Der var det enda et magisk sverd gitt! Men det er jo en god ting. Det er ikke akkurat mangel på gode spill å spille for å si det slik. Edited by Mithridates VI

[quote name='Mithridates VI' timestamp='1370527043' post='20624106']
Jeg syns grafikken er så dårlig at jeg kommer nok aldri til å spille det uansett. Diablo 2 på sin side har veldig bra grafikk og musikk, men gameplayet er såpass kjedelig at jeg aldri har kommet lengre enn til ørkenverdenen. Oi! Der var det enda et magisk sverd gitt! Men det er jo en god ting. Det er ikke akkurat mangel på gode spill å spille for å si det slik.
[/quote]

Endgame er givende.

[quote name='BadCat' timestamp='1370527772' post='20624145']
Endgame er givende.
[/quote]

Jeg liker stilen til Diablo 2 såpass mye at jeg nok kommer til å runde det engang. Diablo 1 var kjempebra da jeg spilte det men det var jo et av de første pc spillene jeg kjøpte så gameplayet var jo mye mer spennende da. Og stemningen i spillet var virkelig magisk.

[quote name='satyrion1' timestamp='1370529336' post='20624242']
så lenge d ikke er på steam er d irrelevant
[/quote]

I'm not going if it isn't a Boing?

D3 kommer for øvrig til Xbox 360 3. september.

http://majornelson.com/2013/06/06/the-xbox-360-version-of-diablo-iii-will-be-unleashed-on-september-3/

Håper dette fungerer bra i praksis da, og ikke bare på papiret.
Om det blir i den grad at det å bruke AH i bunn og grunn er en bonus når du innser at du har alt for mye gull og ser en fin oppgradering ligge ute ville vært knall.

[quote name='Hansien' timestamp='1370533023' post='20624471']
Håper dette fungerer bra i praksis da, og ikke bare på papiret.
Om det blir i den grad at det å bruke AH i bunn og grunn er en bonus når du innser at du har alt for mye gull og ser en fin oppgradering ligge ute ville vært knall.
[/quote]

Jeg skjønner som nevnt ikke engang hvordan dette fungerer bra på papiret :)

AtW

Sånn jeg, og de jeg har pratet med om dette, tolker det så er det enklere å få til en progresjon på karakteren din uten å måtte ty til AH for å få kjøpt nytt våpen eller ny rustning.

[quote name='Hansien' timestamp='1370534657' post='20624582']
Sånn jeg, og de jeg har pratet med om dette, tolker det så er det enklere å få til en progresjon på karakteren din uten å måtte ty til AH for å få kjøpt nytt våpen eller ny rustning.
[/quote]

Ok, da er artikkelen litt uklar synes jeg, det eneste som kan hjelpe i mine øyen er å slippe at spillets vanskelighetsgrad i så stor grad bestemmes av gear, å justere drop-rates endrer jo ikke det underliggende problemet.

AtW

[quote name='Hansien' timestamp='1370534657' post='20624582']
Sånn jeg, og de jeg har pratet med om dette, tolker det så er det enklere å få til en progresjon på karakteren din uten å måtte ty til AH for å få kjøpt nytt våpen eller ny rustning.[/quote]Jeg forsto det som at vi vil få færre, men bedre ting. Dvs vi slipper å få en hel masse skrot for hver fiende, og vi har langt større sjanse for å få legendaries osv. Spesielt fra "navngitte fiender", dvs bossruns osv. Det lover bra. :)

Litt bedre forklart enn det jeg gjorde i farten, lykketrollet.
Men igjen, håper dette fungerer bra i praksis, for å være avhengig av AH for å få en bedre karakter er fryktelig kjedelig.

Hvorfor ikke bare spille et spill som virker isteden for å håpe i det uendelige på at de skal lykkes med å reparere et makkverk? Selv kapteinen har rømt og går ikke ned med skuta. Edited by BadCat