Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, om du stikker innom Flesland, ikke forvent deg store rabattene der (selv om koststed er Avinor), jeg må iallefall fortsatt ut med 35 NOK (med rabatten) for en halvliter Coca Cola (på Statoil oppi veien koster det 26 NOK uten rabatt). Men kollegaene mine sier vi får veldig gode rabatter på BigBite på Gardermoen (rakk ikke sjekke det selv sist jeg var innom).

Lenke til kommentar

Vel, om du stikker innom Flesland, ikke forvent deg store rabattene der (selv om koststed er Avinor), jeg må iallefall fortsatt ut med 35 NOK (med rabatten) for en halvliter Coca Cola (på Statoil oppi veien koster det 26 NOK uten rabatt). Men kollegaene mine sier vi får veldig gode rabatter på BigBite på Gardermoen (rakk ikke sjekke det selv sist jeg var innom).

 

Skjønner ikke hva det har med meg å gjøre, men på jobben så får vi brus o,5l til 13,- og vi har gratis kantine, så maten er ikke problem, men transporten.

Lenke til kommentar

Når jeg snakker om transport, så hvorfor snakker du om mat. Bruk hjernen!

 

Bruk det norske språket korrekt og lær deg hva ordet "andre" betyr.

Du begynner tråden med å spørre om transportrabatter, før du så spør "hvilke andre rabatter finnes det?", altså er det helt kurant å tolke deg dithen at du er ferdig med spørsmålet om transportrabatt og nå generelt spør om alle (andre enn transport) rabatter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...